سکوت فدراسیون نشین‌ها درباره گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره بحث منتفی شدن حضور لورن بلان یا وینچنتزو مونتلا در تیم ملی کشورمان ارائه کرد.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران در روزهای اخیر مباحث زیادی درباره گزینه های جانشینی او  مطرح شده است و در روزهای اخیر هم برخی رسانه های ایرانی و خارجی از لورن بلان فرانسوی و وینچنتزو مونتلا ایتالیایی به عنوان اصلی ترین گزینه های جانشینی کارلوس کی روش نام بردند.

با این وجود امروز یکی از رسانه ها حضور مونتلا و بلان در تیم ملی فوتبال ایران را منتفی دانسته و از احتمال پیشنهاد فدراسیون فوتبال به یک سرمربی اروپایی در روزهای اخیر خبر داد.

برای پیگیری این موضوع با یکی از مدیران فدراسیون فوتبال صحبت کردیم که او اظهار داشت: این گزینه ها  از سوی فدراسیون فوتبال مطرح نشده بود که بخواهیم منتفی شدن حضور بلان یا مونتلا در ایران را تکذیب کنیم. همانگونه که مهدی تاج اعلام کرد فدراسیون فوتبال تا زمان نهایی شدن  وضعیت سرمربیگری تیم ملی هیچ اسمی از گزینه مدنظرش نمی آورد. در حال حاضر هم برای انتخاب جانشین کارلوس کی روش تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم تا مربی قابلی در سطح کی روش یا حتی بهتر از او بیاوریم.

باتوجه به سکوت مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درباره سرمربی آتی تیم ملی این روزها گمانه زنی های زیادی در این باره مطرح می شود و در نهایت باید دید جانشین کی روش سرانجام چه زمانی انتخاب خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

زمان معرفی جانشین کی روش مشخص شد

آشنایی با اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

آخرین وضعیت انتخاب جانشین کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
باید ی مربی خوب انتخاب بشه
Iran (Islamic Republic of)
احسان معتمدی
۱۳:۵۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
مسخره مربی خودمان بهترند چرا می خواهند چولهایمان را حرام کنند
آخرین اخبار