سرانه ورزش در استان یزد به حد استاندارد‌های لازم نرسیده است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: سرانه‌های ورزشی یزد پایین‌تر از حد استاندارد است.

سرانه ورزش در استان یزد به حد استاندارد‌های لازم نرسیده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در چهارمین کنگره علمی با اشاره به اینکه توجه به جوانان می‌توانند زمینه‌ ساز توسعه هرچه بیشتر کشور در حوزه‌های مختلف را فراهم کنند گفت: مهمترین سرمایه استان یزد نیروی انسانی است که به عنوان نیرو‌های متخصص و توانمند در سطح کشور شناخته می‌شوند.

موسوی بیوکی یکی از ویژگی‌هایی که نشان دهنده پیشرفت بسیار چشمگیر علمی جوانان یزد است را ۲۵ سال صدرنشینی پیاپی یزد در کنکور سراسری دانست و افزود: یزد در طول سال‌های قبل زمینه توسعه و پیشرفت بسیار زیادی را به دست آورده است.

موسوی بیوکی تصریح کرد: این جوانان توانمند، نخبه و متخصص نیازمند توجه هستند و باید نسبت به رفع مشکلات آن‌ها و زمینه سازی برای موفقیت و پیشرفت هرچه بیشتر آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه سرانه ورزش در استان یزد به حد استاندارد‌های لازم نرسیده خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌هایی که باید در ارتباط با جوانان به آن توجه شود، تکمیل و تامین همین سرانه‌های ورزشی است.

افزایش سرانه‌ ورزشی زمینه  کاهش آسیب‌های اجتماعی

وی  با تاکید بر اینکه تکمیل سرانه‌های ورزشی زمینه بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: سرانه‌های ورزشی یزد پایین‌تر از حد استاندارد است.

 نماینده مردم یزد و اشکذردر مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: در یزد مشکل آب وجود دارد، ولی ظرفیت‌های بسیار گسترده دیگری از جمله آفتاب و خاک بسیار ارزشمند دارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا تکمیل سرانه‌های ورزشی زمینه‌ای را فراهم می‌کند که جوانان با پرداختن به ورزش‌ها، از آسیب‌ها دور بمانند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۵ تیم ورزشی فعال در لیگ‌های کشوری داریم که هر یک از این تیم‌ها ظرفیت بسیار زیادی دارند و می‌توانند موفقیت‌های بسیاری برای یزد به ارمغان آورند.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: فوتبال ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار