تقاطع غیر همسطح خلیج فارس افتتاح شد

مدیر اداری و مهندسی ترافیک و شهرداری یزد گفت: تقاطع غیر همسطح خلیج فارس با اعتبار بیش از ۵۴ میلیارد تومان در یزد به بهره برداری رسید.

تقاطع غیر همسطح خلیج فارس افتتاح شدحمید دهقان مدیر اداری و مهندسی ترافیک و شهرداری یزد در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، از افتتاح تقاطع غیر هم سطح خلیج فارس خبر داد و گفت: پروژه  تقاطع غیر همسطح خلیج فارس با اعتبار بیش از ۵۴ میلیارد تومان در یزد به بهره برداری رسید.

وی افزود: این طرح بزرگ عمرانی که نقش مهمی در کاهش ترافیک در مسیر جنوب به شمال یزد از بلوار شهید دشتی به بلوار مدرس و خیابان آیت الله کاشانی دارد بیش از دو کیلومتر طول دارد و زمینه مناسبی را برای دسترسی ساکنان این منطقه از شهر یزد فراهم کرده است.

مدیر اداری و مهندسی ترافیک و شهرداری یزد گفت: در اجرای این طرح بزرگ ۲۰۵ هزار متر مکعب خاک برداری، ۱۰۱ هزار متر مربع زیر سازی، ۲۴۰۰ تن آرماتور بندی، ۳۱ هزار و پانصد مترمکعب بتن ریزی و ۱۴۶ هزار متر مربع آسفالت صورت گرفته است.

وی گفت: برای تامین روشنایی این طرح عمرانی همچنن ۱۷۱ دستگاه چراغ ال‌ای دی و سدیم نصب شده است.

دهقان گفت: بلوار خلیج فارس به عنوان پل ارتباطی تقاطغ غیر همسطح شهید قهاری سعید را به تقاطع غیر همسطح خلیج فارس متصل می‌کند.

وی افزود: طرحی که همچنین دسترسی مناسبی را برای ساکنان مسکن مهر این منطقه از شهر یزد فراهم کرده است.

مدیر اداری و مهندسی ترافیک و شهرداری یزد گفت: این طرح همچنین با ۳۲ هزار متر مربع فضای سبز اجرا شده است.

انتهای پیام/ی

بهره برداری ازتقاطع غیر همسطح خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار