بزرگ‌نیا مطرح کرد؛

تهران در ایام نوروز به مقصد سفر تبدیل می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: تهران در ایام نوروز ۹۸ از گذرگاهی بودن به مقصد سفر تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در جلسه ستاد خدمات سفر استان تهران که امروز (سه‌شنبه ۷ اسفند ماه) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سفر‌های نوروزی، دستگاه‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران در نظر دارند.

وی افزود: در گذشته همواره این تفکر وجود داشت که تهران گذرگاه است، اما اکنون تلاش کردیم تا با تغییر این نگاه، تهران به مقصد سفر تبدیل شود و موجی گسترده برای معرفی این شهر فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با اشاره به کمیته‌های خدمات سفر تصریح کرد: کمیته‌های حمل و نقل، ترافیک، انتظامی، هماهنگی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اسکان، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد، شکایات، سلامت، محیط زیست و برنامه‌ریزی و آمار فعال هستند.

فعالیت ۷۰۰ بازرس در ایام نوروز در مراکز عرضه کالا و خدمات

در ادامه جلسه یدالله صادقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به اجرای طرح تنظیم بازار در آستانه نوروز ۹۸ اظهار کرد: طرح نظارتی کمیته تنظیم بازار از اول اسفندماه آغاز شده و تا ۳۰ فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های عضو کمیته، گشت‌های مشترک با محوریت تعزیرات را انجام می‌دهند و رستوران‌ها، مراکز بین راهی، هتل‌ها، پایانه‌های حمل و نقل، دفاتر خدمات مسافرتی و فرودگاه‌ها که خدمات و کالا عرضه می‌کنند، پایش می‌شوند و در این راستا ۷۰۰ بازرس به صورت شیفتی در تمام مراکز عرضه کالا و خدمات فعال هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار