استاندارسمنان:

پارک موزه دفاع مقدس عامل موثر در جذب گردشگر است

علیرضا آشناگر گفت: پارک موزه علاوه بر نقش موثر در بسط و توسعه فرهنگ دفاع مقدس، تاثیر بسزایی در جذب گردشگر داشته و به ماندگاری مسافران و زائران کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به اینکه پارک موزه دفاع مقدس سمنان در جذب گردشگر و ماندگاری مسافر اثرگذار است، گفت: این مجموعه فاخر فرهنگی در شان شهدا، مردم و ایثارگران است.

وی افزود: مجموعه پارک موزه دفاع مقدس از همه نظر بسیار مطلوب، زیبا و ارزشمند ساخته شده است، پارک موزه علاوه بر نقش موثر در بسط و توسعه فرهنگ دفاع مقدس، تاثیر بسزایی در جذب گردشگر داشته و به ماندگاری مسافران و زائران کمک خواهد کرد.

آشناگر ابراز داشت: باید در سمنان مجموعه‌ای را داشته باشیم که در شان مردم، شهدا و ایثارگران باشد که این مجموعه فرهنگی نمونه بسیار خوبی برای تحقق این آرمان محسوب می‌شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: پارک موزه دفاع مقدس می‌تواند در معرفی فرهنگ والای هشت سال دفاع مقدس به عامه مردم و به‌ویژه جوانان موثر واقع شود.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار می‌رود شهرداری نسبت به ساخت سازه‌ها و مجموعه‌های جدیدی که در این منطقه ایجاد می‌شود، نظارت بیشتری اعمال کند.

انتهای پیام / م

نقش پارک موزه دفاع مقدس درمعرفی فرهنگ والای هشت سال دفاع مقدس غیر قابل چشم پوشی است

برچسب ها: سپاه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار