بیش از ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در اسدآباد کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: ۳۷ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان کشف شد.

بیش از ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در اسدآباد کشف شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ افشین یاری،فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو سواری سمند اقدام به قاچاق سیگار در شهرستان اسدآباد می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران در ایست و بازرسی مقطعی خودرو مذکور را مشاهده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی اسدآباد ادامه داد: طی بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی کشف و علاوه بر دستگیری راننده، خودرو نیز توقیف شد.

وی اضافه کرد: در اعترافات متهم، محل اختفاء و دپو سیگارها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این محل، ۳۴ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد.

 یاری ابراز کرد: در اجرای طرح های انتظامی در شهرستان طی ۳ روز گذشته، علاوه بر کشف مقادیری انواع مواد مخدر ۴۵۰ عدد انواع قرص و ۱۲۰cc شربت متادون و ۲۷ قلم لوازم یدکی قاچاق خودروهای سواری به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال کشف و ۳ متهم دستگیر شدند.

وی در ادامه گفت: در اجرای این طرح ها همچنین ۴ فقره انواع سرقت کشف، ۴ سارق، ۴ نفر جلبی، ۹ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۵ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ یاری از توقیف ۱۰ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در شهرستان خبر داد و یادآور شد: اجرای این گونه طرح ها در ایام پایانی سال با همکاری مردم استمرار خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

کشف سیگار قاچاق در شهرستان اسدآباد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.