برگزاری دوره رهاسازی آسانسور به صورت تئوری و عملی برای آتش نشانان سنندجی

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از برگزاری دوره رهاسازی آسانسور و حوادث مربوط به آن به صورت تئوری و عملی برای آتش نشانان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت : دوره آموزش تئوری و عملی رها سازی آسانسور، به منظور آشنایی آتش نشانان در زمان محبوس شدن و حوادث مربوط به آن خبر داد.

وی اظهار داشت: امروزبا توجه به افزایش ساخت و ساز‌ها و پدیده آپارتمان نشینی استفاده از آسانسور در ساختمان‌های بلند مرتبه الزامی است.

سهیل فضل وزیری بیان کرد: اشکالات فنی و قطع برق باعث گیر کردن آسانسور شده و همین امر باعث استرس و وحشت شهروندان هم می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی بهتر آتش نشانان با نحوه صحیح رها سازی آسانسور اعلام کرد و  افزود: آموزش آتش نشان جهت تسریع در هنگام گیر کردن آسانسور ونجات شهروندان محبوس شده بسیار حائز اهمیت است .

 فضل وزیری همچنین اعلام کرد: امسال تعداد ۱۱۲ عملیات امدادرسانی در راستای رهاسازی آسانسو ونجات محبوس شده گان در آسانسور توسط آتش نشانان سنندجی انجام شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با اشاره به اینکه آتش نشانان برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان و نجات جان آنان باید از مهارت و تخصص لازم در تمام زمینه‌ها برخوردار باشند؛ تصریح کرد: دوره‌های تخصصی براساس اولویت و نیاز در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 امسال ۱۱۲ عملیات امداد رسانی به شهروندان محبوس شده در آسانسور انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.