علیرضا زاکانی؛

گلایه‌ زاکانی از دروغ‌ها و تحلیل‌های غلط برخی از جریانات سیاسی +تصویر

علیرضا زاکانی نماینده اسبق مجلس با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش از بی اخلاقی‌ها و دروغ‌های آشکار برخی جریانات باز سیاسی پس از استعفای ظریف گلایه کرد.

دروغ گویی های آشکار و تحلیل های غلط، کار ثابت جریانات سیاست باز است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار خبر استفای دکتر ظریف از سمت وزیر امور خارجه, این خبر به تیتر یک رسانه‌های کشور و فضای مجازی تبدیل شد. این خبر مهم در رسانه‌های خارجی نیز بازتاب گسترده‌ای داشت. اغلب روزنامه‌های مهم کشور به انتشار خبر ناگهانی استعفای وزیر امور خارجه کشورمان پرداختند و تحلیل‌های متفاوتی را ارائه دادند.

دکتر علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش از بی اخلاق ها و دووغ های آشکار رسانه های برخی جریانات سیاسی گلایه کرد و نوشت:

«روزنامه ایران: نتیجه رفتن ظریف ممکن است جنگ باشد! روزنامه آفتاب یزد هم در صفحه نخست، بنده را به عنوان موافق استعفای زشت و نابجای آقای ظریف معرفی کرد که بداخلاقی و تهمتی آشکار بود. بحران زیستی، دروغ‌گویی‌های آشکار و تحلیل‌های غلط، کار ثابت جریانات سیاست باز است.»

گفتنی است محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه دوشنبه (۷ اسفندماه) با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با تبریک روز زن و مادر از استعفای خود و اتمام همکاری‌هایش با دولت دوازدهم در مقام وزیر امور خارجه خبر داد. صبح  امروز رییس جمهور حسن روحانی, درخواست استعفای وی را رد کرد.

دروغ گویی‌های آشکار و تحلیل‌های غلط، کار ثابت جریانات سیاست باز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.