عرضه فولکس‌واگن توارگ با موتور دیزلی ۸ سیلندر

شرکت فولکس‌واگن شاسی‌بلند توارگ را با یک پیشرانه دیزلی ۸ سیلندر عظیم نیز عرضه کرده است.

فولکس‌واگن توارگ با موتور دیزلی ۸ سیلندر!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در نمایشگاه اتومبیل ژنو امسال شرکت فولکس‌واگن در کنار مدل نیرومند T-Roc R، یک نسخه پر قدرت از شاسی‌بلند توارگ نیز معرفی می‌کند. قوی‌ترین نسخه توارگ بر‌خلاف انتظار از یک موتور دیزلی عظیم بهره‌مند بوده که یک نمونه ۸ سیلندر V شکل به حجم ۴.۰ لیتر است. توان این پیشرانه نیرومند ۴۱۵ اسب‌بخار بوده و گشتاور آن به ۹۰۰ نیوتن‌متر می‎رسد.

با این تفاسیر نیروی عظیم تولیدی توسط یک گیربکس ۸ سرعته خودکار به کمک سیستم Motion 4 فولکس‌واگن به هر چهار‌چرخ خودرو منتقل می‎شود تا شتاب صفرتاصد این خودروی سنگین‎وزن تنها در ۴.۹ ثانیه اتفاق بی‌افتد. همچنین بیشینه سرعت توارگ در این مدل در ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به صورت الکترونیکی محدود شده است. فولکس‌واگن که پیش‌تر به‌ دلیل دست‌ بردن در نتیجه آزمایش آلایندگی موتور‌های دیزلی این شرکت محکوم شده و غرامت زیادی پرداخت کرده بود، حال اعلام کرده که این پیشرانه حجیم با بهره‌وری از استاندارد یورو ۶ موتو‌ر‌های دیزلی، بسیار سازگار با طبیعت است.

فولکس‌واگن توارگ با موتور دیزلی ۸ سیلندر!

مشتریانی که اقدام به خرید نسخه دیزلی توارگ می‌کنند در کنار توان زیاد پیشرانه، از امکاناتی بیشتر همچون سیستم تعلیق تطبیق‎پذیر بادی، چرم گران‌قیمت تودوزی، درب برقی صندوق بار، صندلی‌های بزرگ‌تر و راحت‌تر، سیستم ضدسرقت به همراه آژیر، پدال‌های آلومینیومی، چراغ‌های اتوماتیک و آینه‌های جمع شونده برقی به همراه چراغ خوش‌آمدگویی بهره می‎برند. همچنین توارگ هشت سیلندر دیزلی به همراه رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی عرضه می‎شود، این در حالی است که رینگ‌های مورد استفاده در مدل شش سیلندر دیزلی نمونه ۱۸ اینچی بود.

در بخش کابین نیز توراگ هشت سیلندر به صورت استاندارد با پکیج "الگانس" عرضه می‌شود که شامل دکوراتیو فلزی جذاب با ترکیب رنگ گسترده چرم‌دوزی کابین و تریم چوب طبیعی می‎شود. این موارد در کنار نورپردازی LED داخل کابین، حس گرم و مطلوبی را به سرنشینان القا می‌کند.


بیشتر بخوانید: نسل سوم فولکس‌واگن توارگ برنده بهترین طراحی خودرو‌های آلمانی شد +تصاویر


انتهای پیام/

فولکس‌واگن توارگ با موتور هشت سیلندر دیزلی

برچسب ها: فناوری ، فولکس واگن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار