مهاجم پرسپولیس در صدد طلسم شکنی

مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران در صدد است تا در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گلزنی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماریو بودیمیر، مهاجم ۳۳ ساله کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در نقل و انتقالات نیم فصل از دیناموزاگرب به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد، هنوز نتوانسته در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد و مورد انتقاد کارشناسان و اهالی فوتبال قرار گرفته است.

بودیمیر در نخستین بازی که مقابل سپیدرود رشت در چارچوب جام حذفی بازی کرد تا دیدار مقابل استقلال خوزستان که در ترکیب اصلی حضور داشت، (۵ بازی) تاثیر گذار نبوده و امیدوارست تا مقابل صنعت نفت آبادان گلزنی کند تا طلسم شکسته شود.

بودیمیر که سابقه بازی در تیم‌های آپوئل نیکوزیا، رودز و ... دارد هنوز نتوانسته بر خلاف سال‌های گذشته خوب عمل کند، اما برانکو در صدد است تا مانند دیدار با آبی‌های دیار کارون، این بازیکن را همراه با علی علیپور در خط حمله قرار دهد تا با تعداد نفرات بیشتری بتواند به دروازه حریف حمله کند.  

در بازی با شاگردان سرجیو پرتغالی، علیرضا بیرانوند مانند همیشه درون دروازه است. محمد نادری، مهدی شیری، سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده در خط دفاع بازی می‌کنند. احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و سیامک نعمتی در خط هافبک توپ می‌زنند و بودیمیر و علی علیپور هم ۲ مهاجم سرخپوشان هستند.

پرسپولیس که در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، امیدوارست با شکست صنعت نفت به صدرجدول برسد. بازی این ۲ تیم در دور رفت یک بر یک شد که برای سرخپوشان علی علیپور و برای آبادانی‌ها میلاد جهانی گلزنی کردند.

این دیدار روز پنج شنبه ۹ اسفند از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

تغییرات بزرگ در ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

بازار داغ اعتصاب در لیگ برتر فوتبال/ شهریار و جادوگر، پشت سر شفر و برانکو

برانکو برترین مربی حال حاضر لیگ برتر فوتبال ایران

نبرد مربیان پرتغالی و کروات به یاد کارلوس کی روش!


انتهای پیام/

بودیمیر مقابل صنعت نفت آبادان بازی می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار