امام جمعه ارومیه؛

سنگر امامت جمعه تأثیرگزارترین سنگر فرهنگی کشور است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: سنگر امامت جمعه تأثیرگزارترین سنگر فرهنگی کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،صبح امروز نشست فصلی ائمه جمعه استان آذربایجان غربی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی مسئول شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان با بیان محوریت و موضوع جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور و فعالیت‌های ائمه جمعه استان به اهمیت اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب افزود: امیدواریم منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به درستی تبیین و اجرایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ضمن بیان اهمیت سنگر امامت جمعه در تأثیر گذاری مباحث فرهنگی در بین مردم افزود: کار‌های فرهنگی یکی از اساسی‌ترین وظایف ائمه جمعه محسوب می‌شود و باید تلاش کنیم مباحث فرهنگی و سبک زندگی اسلامی را در بین خانواده‌ها نهادینه کنیم.

وی در ادامه افزود:تقویت دینداری و دین مداری در بین مردم وظیفه اساسی ائمه جمعه در شهر هاست و تلاش همه عزیزان باید در جهت دینمدار شدن مردم و رعایت اصول اسلامی در زندگی‌ها باشد.

سید مهدی قریشی در ادامه بیانات خود با اشاره به اقتدار ۴۰ ساله انقلاب اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها تفکری است که در مقابل استکبار و ظلم در جهان ایستاده است و لازم است ائمه جمعه با تبیین مبانی نادرست غرب در سبک زندگی و فرو رفتن آن‌ها در منجلاب فساد و فروپاشی بنیان خانواده مردم و جوانان را از آسیب‌های تقلید از سبک زندگی غرب آشنا سازند.

وی با اشاره به اهداف غرب در هجمه‌های فرهنگی علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: وجود مباحث فمینیستی و ترویج حرام زادگی در غرب مهمترین حربه دشمن برای از بین بردن بنیان‌های حلال زادگی و محوریت خانواده در جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام /ا

نشست ائمه جمعه استان آذربایجان غربی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.