لحظه وحشتناک سقوط درب شیشه‌ای بر روی زن سنگاپوری +فیلم

سقوط غیرمنتظره و وحشتناک درب شیشه‌ای بر روی زن سنگاپوری را که منتظر آسانسور بود، حادثه‌ای خطرناک را رقم زد.

لحظه وحشتناک سقوط درب بر روی زن سنگاپوری +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که زن و شوهری سنگاپوری در یک مرکز خرید در این کشور در انتظار رسیدن آسانسور و سوار شدن به آن بودند، حادثه‌ای بسیار تلخ رخ داد.

تصاویر این حادثه به وسیله مردی که در طبقه بالای ساختمان مرکز خرید ایستاده بود، ضبط گردیده است و جزئیات آن را به خوبی نشان می‌دهد. در حالی که خانم سنگاپوری در نزدیک شوهر خود ایستاده بود، کیف دستی خود را باز و شروع به پیدا کردن چیزی درون آن کرد ولی ناگهان درب شیشه‌ای بزرگ و سنگینی که پشت سرش قرار داشت و با گذشتن از آن وارد مرکز خرید شده بود، سقوط کرد و با شدت روی سر و بدن او افتاد.

پس از این که درب سنگین بر روی زن سقوط کرد، شوهر او به سرعت به کمکش شتافت و تلاش کرد تا درب را از روی همسر خود بردارد. در ادامه مغازه‌داران و سایر افراد حاضر در نزدیکی زن حادثه دیده به کمک او رفتند و با جابجا کردن درب، زن را از زیر آن نجات دادند. زن آسیب‌دیده که در اثر شدت ضربه تقریباً بیهوش شده بود، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

خوشبختانه پزشکان اعلام کردند خانم حادثه دیده دچار جراحت جدی نشده است و پس از چند روز استراحت و مراقبت پزشکی در بیمارستان می‌تواند به خانه برگردد. مسئولان مرکز خرید با ابراز تاسف از این حادثه از خانم سنگاپوری و خانواده او معذرت‌خواهی کردند و پرداخت تمامی مخارج بیمارستان را برعهده گرفتند.

پلیس نیز با بررسی فیلم ضبط شده از حادثه گفت: «ما در حال تحقیق هستیم تا مقصر یا مقصران حادثه را شناسایی کنیم و مطمئناً اگر کوتاهی در تعمیر و نگهداری درب ساختمان شده باشد، با مسئولان مرکز خرید برخورد جدی و قانونی خواهد شد.»

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نمایش هیجان‌انگیز در سیرک به حادثه منتهی شد +فیلم


انتهای پیام/

حادثه تلخ برای خانم سنگاپوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
مقصر اصلی و مقصر دوم به حکم دادگاه باید به ترتیب ۱۰ و ۳/۵ سال حبس در زندان بدون اعمال شاقه شوند و طبق ماده و تبصره مندرجه، در طول مدت حبس، بهیچ عنوان مشمول درجه تخفیف نیز نخواهند شد
-
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
این تصاویر دوربین مدار بسته هستش نه کسی که از طبقه بالا فیلم گرفته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
تصاویر این حادثه به وسیله مردی که در طبقه بالای ساختمان مرکز خرید ایستاده بود، ضبط گردیده...؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
وای چقدر بد. انگار گاهی وقتا حتما این اتفاقات باید بیفته. آخه دقیقا خانمه طوری واستاده بود که در افتاد روش.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۸:۴۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
فیلم‌برداری معلومه که با دوربین مدار بسته هست
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۸:۲۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
اون مرد سیاه پوش مثلا کمک میکنه دیگه!!!
Germany
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
من در اين فيلم متوجه چيزي شدم و اون اينكه ما ادمها زمانيكه براي كسي اتفاق ناگوار ميافته ناخوداگاه بهش كمك ميكنيم از صميم قلب .. ولي چرا در زمان هاي ديگه اينقدر به هم مهربان نيتيم ؟ مثلا در ترافيك يا صف نان حالا يا مثلا چيزاري ديگه ...