باد شدید و کولاک مقطعی در گردنه اسدآباد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد از وزش باد شدید و کولاک مقطعی در گردنه اسدآباد این شهرستان خبر داد.

باد شدید و کولاک مقطعی در گردنه اسدآبادساسان رستمی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: در حال حاضر سطح جاده گردنه اسدآباد همراه با کولاک مقطعی و بارش خفیف برف همراه بوده و عبور و مرور در این محور عادی و روان است.

وی با اشاره به فعالیت و مستقر بودن ۴ راهدارخانه گردنه اسدآباد، مرکز اداره، کلیایی و چهاردولی در این شهرستان افزود: با تمهیدات در نظر گرفته شده در طرح راهداری زمستانی قطعا شاهد مسدود شدن محور‌های مواصلاتی اسدآباد در زمان بارش برف نخواهیم بود.

رستمی در ادامه با اشاره به اجرای طرح زمستانی در شهرستان اسدآباد از ۱۵ آذرماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده یادآور شد: در طرح زمستانی امسال این شهرستان بیش از ۱۰ هزار تن نمک و ماسه ذخیره شده است و ۳۲ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین با ۵۰ نیرو در حال آماده باش هستند.

رییس اداره راهداری اسدآباد با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌های اعلام شده از سوی اداره هواشناسی استان، طی روز‌های اخیر شاهد بارش برف، کاهش دما و یخبندان خواهیم بود، از رانندگان خواست، خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی مجهز کرده و هنگام تردد در محور‌های ارتباطی این شهرستان نکات ایمنی لازم از جمله سرعت متوسطه و فاصله طولی را رعایت کنند.

در شهرستان اسدآباد ۴۱۳ کیلومتر راه وجود دارد که از این میزان ۳۳ کیلومتر راه شریانی و بقیه راه اصلی، فرعی و روستایی است.

انتهای پیام/ د

وزش باد در گردنه اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.