بستر سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه فراهم است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان کرمانشاه گفت : هر آنچه که برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری نیاز است در این استان که آوازه تاریخ و طبیعتش شهره جهانی دارد، فراهم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان کرمانشاه گفت : استان چهار فصل کرمانشاه به واسطه داشتن پیشینیه و تاریخی کهن و چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی بکر و دست نخورده ای که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت های گردشگری است.

وی با قدردانی از ریاست  سازمان میراث فرهنگی بخاطر توجه به گردشگری غرب کشور، گفت : طبیعت منحصر به فرد اورامانات به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگران در غرب کشور سالانه میزبان هزاران گردشگر است که با کمک استاندار و نماینده های محترم مجلس قدم در وادی جهانی شدن آن نهادیم.

وی با بیان اینکه نباید در سایه اقدامات و فعالیت های جاری، مرمت محور ساسانی که در حادثه زلزله سال گذشته، خساراتی متحمل شد به فراموشی سپرده شود، وی افزود: تلاش می کنیم با حمایت های ریاست محترم سازمان این محور تاریخی را مرمت و بازسازی و با ساماندهی آن در صف آثار ثبتی یونسکو قرار دهیم.

قادری با بیان اینکه باید برای توسعه زیرساخت های گردشگری استان کرمانشاه بیش از گذشته تلاش کنیم، تصریح کرد: برای جذب توریست و گردشگر چاره ای جز توسعه زیرساخت ها و اقامت گاهها نداریم که در این راستا بانک های عامل نیز باید شرایط پرداخت تسهیلات گردشگری را برای سرمایه گذاران آسان کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر صادرات صنایع دستی به کشورهای همسایه، خصوصا عراق اظهار کرد: استان کرمانشاه با داشتن مرز طولانی با کشور عراق باید محصولات خود را با تبلیغات، بازاریابی و برندینگ به این کشور صادر کند که نیازمند حمایت سازمان در این بخش هستیم.

 

 

انتهای پیام/د

استان چهار فصل کرمانشاه بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت های گردشگری است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار