رییس هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی کشور مطرح کرد؛

افزایش حق بیمه دولت برای محصولات کشاورزی و دامی

رییس هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی کشور افزایش حق بیمه دولت برای محصولات کشاورزی و دامی خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سعیدی، رییس هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی کشور در سفر به نهبندان و در دیدار با کشاورزان و دامدارن این شهرستان از افزایش حق بیمه دولت از ۷۵ درصد به ۹۰ درصد برای محصولات کشاورزی و دامی خبرداد و گفت: این حق بیمه مخصوص استان‌های محروم و کم برخوردار‌ی مانند خراسان جنوبی است.


وی هم چنین از اجرای طرح بیمه ماشین آلات کشاورزی در کشور با حداقل سهم آورده از هفته آینده خبرداد و افزود:این طرح مربوط به ماشین آلات کشاورزی ازجمله تراکتور و کمباین می‌باشد که از هفته آینده در کشور اجرایی می‌شود.


رئیس صندوق بیمه کشاورزی استان هم با بیان اینکه روز گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از غرامت کشاورزان به حساب آن‌ها پرداخت شد، گفت: بیش از ۵ هزار نفر خسارت دیده بودند که این مبلغ به حسابشان واریز شده است.


رئیس صندوق بیمه کشاورزی کشور همچنین در سفر به نهبندان با کشاورزان دیدار چهره به چهره داشت و به مشکلات و سوالات آن‌ها پاسخ داد.


عمده خواسته‌ی بیمه گذاران بخش کشاورزی شهرستان نهبندان عدم نقدینگی برای پرداخت حق بیمه‌ی محصولات و دام بود که خواستار افزایش سهم تعرفه‌ی بیمه از سوی دولت و صندوق بود.
انتهای پیام/ب


طرح بیمه ماشین آلات کشاورزی در کشور از هفته آینده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.