مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجدنهاوند:

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نهاوند مقام دوم خبر روستایی کشور را کسب کرد‌

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: علی سهرابی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان همدان در نهاوند در نخستین جشنواره نشریات و رسانه‌های مجازی روستا و عشایر کشور در بخش خبر مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید میری مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: علی سهرابی خبرنگار باشگاه خبرنگاران استان همدان در نهاوند و مدیر کانون فرهنگی و هنری روستای تکه نیز همراه همسرش عفت روزبه، عنوان دوم در رشته های مختلف را کسب کردند . 

وی گفت: خانم روزبه در بخش محتوای رسانه‌های مجازی وبلاگ و وب مقام دوم را کسب کرد.

آقای علی سهرابی هم در بخش خبر روستایی حائز رتبه دوم شد .

این جشنواره به مدت ۳روزاز تاریخ ۵تا ۷ اسفند ماه ۱۳۹۷در هتل پیام اراک و با حضور مسئولان استانی و حجت الاسلام دکتر ارزانی رئیس کانون مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر جندقیان رئیس دهیاری‌های کشور برگزار شد.

میری افزود: در این جشنواره بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری در دو بخش فضای مجازی و خبر برترین‌ها معرفی شدند .

لازم به یاد آوری است در این جشنواره با حضور اساتید کشوری در مورد معایب و محاسن فضای مجازی و لزوم توجه به اخبار روستا‌ها کارگاه آموزشی در بیت حضرت امام خمینی (ره) در شهر خمین  برگزار شد .

انتهای پیام/ت

خبرنگار همدانی مقام دوم جشنواره نشریات و رسانه های روستاهای کشور را کسب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.