سرپرست فرمانداری هویزه:

تخلیه تعدادی از منازل سیل‌زده در هویزه/ تعدادی از منازل سیل زده در هویزه ترمیم می شوند

سرپرست فرمانداری هویزه گفت: با شکسته شدن دو سیل‌بند در منطقه، تعدادی از منازل روستایی شهرستان هویزه به زیر آب رفت که یکی از این دو سیل‌بند ترمیم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سید قاسم موسوی سرپرست فرمانداری هویزه گفت: با شکسته شدن دو سیل‌بند، تعدادی از منازل به زیر آب رفت که یکی از این دو سیل‌بند ترمیم شده و امیدواریم کار ترمیم دیگری تا فردا پایان یاید.

وی گفت: با شکسته شدن سیل‌بند روستای مومنیه تعدادی از منازل و اراضی کشاورزی روستا را به زیر آب برد که روز گذشته این سیل‌بند ترمیم شد و تاحدودی آب فروکش کرد.

سرپرست فرمانداری هویزه افزود: در روز‌های آینده شرایط را برای بازگشت چند خانوار سیل‌زده به روستای مومنیه فراهم می‌کنیم.

موسوی در خصوص سیل‌بند «العمه» گفت: شکستگی این سیل‌بند هم‌اکنون در حدود ۳ متر است و ماشین‌آلات با کمک مردم محلی در حال ترمیم آن هستند.

وی با بیان اینکه برخی از رودخانه‌ها و انهار در ۱۵ تا ۲۰ سال گذشته لایروبی نشده‌اند، عنوان کرد: سازمان آب‌وبرق خوزستان در ابتدای مهرماه پیش‌بینی بارش‌های نرمال و بالاتراز نرمال را برای پاییز و بارش‌های نرمال و پایین‌تر از نرمال را برای زمستان داشت، اما اگر استحکام سیل‌بند‌ها و لایروبی رودخانه‌ها انجام می‌شد، شاهد وقوع سیلاب نبودیم.

 

انتهای پیام/ت

بازگشت تعدادی از خانوار سیل زده به روستای مومنیه هویزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار