سرمایه گذاری در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ۴هزار میلیارد افزایش می‌یابد

معاون برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد کشور گفت: با بهره برداری پروژه‌های شرکت سنگ آهن مرکزی در سال آینده، به صورت مستقیم برای ۷۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

سرمایه گذاری در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ۴هزار میلیارد افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رستم رنجبر معاون برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد کشور در  بافق گفت: با بهره برداری از پروژه‌های سنگ آهن مرکزی در سال آینده، حدود ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

وی افزود: در این راستا حجم سرمایه گذاری شرکت نیز از ۵ هزار و ۷۰۰میلیارد تومان درسال ۹۴ به ۱۰هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

معاون برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد کشور تصریح کرد: صندوق بازنشستگی فولاد دارای ۲۴سرمایه گذاری در شرکت‌های مختلف است که شرکت سنگ آهن مرکزی یکی از شرکت‌های بزرگ آن محسوب می‌شود.

رنجبر ادامه داد: شرکت سنگ آهن مرکزی طرح‌های توسعه‌ای دارد که در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید که با این اقدام ظرفیت اشتغال و بازدهی شرکت بالاتر می‌شود.

وی همچنین در دیدار با فرماندار بافق با اشاره به سرمایه گذاری صندوق فولاد در طرح‌های سودآور گفت: باتوجه به پرداخت بخشی از بدهی‌ها از سوی این صندوق، در سال گذشته ۶۰۰میلیارد تومان پول نقد به سنگ آهن مرکزی تزریق شده است.

معاون برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد کشور افزود:کمک‌های صندوق بازنشستگی به علت این است که تعادل منافع شهرستان و بازنشستگان فولاد کشور حفظ شود.

انتهای پیام/ی

اشتغال جدیدبرای  ۷۰۰نفر در سال آینده

برچسب ها: اشتغال ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.