مصاف هندبالیست‌های کازرونی با صدرنشین لیگ برتر هندبال

نیروی زمینی کازرون در ایستگاه آخر دسته برتر هندبال مردان میهمان سپاهان اصفهان است.

مصاف هندبالیست‌های کازرونی با صدرنشین لیگ برتر هندبالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نکویی بخش رییس هیات هندبال کازرون گفت: در هفته پایانی مسابقات دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ روز جمعه دهم اسفندماه تیم نیروی زمینی کازرون رودرروی میزبان قدرتمند خود فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد.

وی افزود: بازیکنان و کادرفنی نیروی زمینی برای انجام بازی مقابل نماینده اصفهان کاملا آماده هستند و تنها به انجام یک بازی زیبا و کسب نتیجه‌ای مناسب فکر می‌کنند.

در جدول رده بندی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ۲۴ امتیازی زاگرس اسلام آباد عنوان قهرمانی خود را مسجل کرده، اما با توجه به میزبانی در هفته پایانی، قصد دارد مسابقات را با کسب برد به پایان برده و جشن قهرمانی را در اصفهان برپا کند.

نیروی زمینی کازرون هم که با ۲۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، تنها در صورت برد این بازی و شکست زاگرس اسلام آباد مقابل میهمانش ذوب آهن اصفهان می‌تواند به مکان دوم صعود کند.

دیدار رفت دو تیم ۲۳ آذرماه برگزار شد و نیروی زمینی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به نتیجه تساوی ۱۹-۱۹ رضایت دادند.
انتهای پیام/م

جدال نمایندگان فارس و اصفهان در دسته برتر هندبال مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار