مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار؛

۱۷۰ هزار کارت سوخت غیر قانونی مهاجر در منطقه چابهار باطل شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: ۱۷۰ هزار کارت سوخت غیر قانونی مهاجر در منطقه چابهار کشف و باطل شد.

 ۱۷۰ هزار کارت سوخت غیر قانونی مهاجر در منطقه چابهار باطل شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مصطفی نخعی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار اظهار داشت: با بسته شدن این تعداد کارت سوخت مهاجر از قاچاق حدود ۴۰ میلیون لیتر بنزین در یکسال گذشته جلوگیری شده است.

وی افزود: برای جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه و مبارزه با کارت‌های مهاجر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد تا از تشکیل صف‌های طولانی جلوگیری شود.

وی بیان کرد: بر این اساس با استخراج و پردازش تراکنش‌های مشکوک به تخلف و با اتخاذ مکانیسم‌هایی خاص و با تکیه بر تجربیات کارشناسان منطقه نسبت به ابطال کارت‌های مورد نظر اقدام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد ساکن در استان‌های دیگر کشور به دلیل استفاده نکردن از سهیمه سوخت شان، کارت‌های سوخت را با ارسال به استان سیستان و بلوچستان به قاچاقچیان و افراد سودجو می‌فروشند که به این کارت‌ها «کارت مهاجر» گفته می‌شود.

تفاوت فاحش قیمت در دو سوی مرز‌های سیستان و بلوچستان با پاکستان و افغانستان سودجویان و قاچاقچیان را به وسوسه بیشتر انداخته تا سرمایه‌های ملی را بطور غیرقانونی به آنسوی مرز‌ها انتقال دهند.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی مناطق جمعیتی دارای ۲ منطقه پخش فرآورده‌های نفتی در زاهدان و چابهار است که هر یک از آن‌ها تعدادی از شهرستان‌های این استان را زیر پوشش دارند.

انتهای پیام/ع

باطل شدن کارت سوخت در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار