اصفهان میزبان دومین المپباد ورزش بانوان کشور

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت:: به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن امسال استان اصفهان از ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه میزبان المپیاد ورزشی بانوان کارگر خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن نیرومند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اعلام این خبر توضیح داد: مراسم افتتاحیه دومین المپباد ورزش بانوان کشور روز شنبه ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان واقع در شهر ابریشم با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار خواهد شد.

 
وی در ادامه گفت:: براساس مصوبه‌ی شورای ورزشی بانوان کارگر قرار است هرسال در ایام ولادت باسعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) این المپباد ورزشی با شکوه تمام برگزار شود که امسال روز‌های ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه تعیین شده است.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: این المپیاد در ۵ رشته ورزشی شنا، دارت، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و بسکتبال سه نفره و با حضور ۲۵۰ نفر از بانوان برگزیده کارگران در قالب تیم‌های ورزشی بیش از ۲۶ استان از سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
نیرومند با اشاره به مصوبه شورای سیاست گذاری ورزش بانوان کارگر، گفت:: به منظور برگزاری المپیاد‌های ورزشی اتحادیه بانوان کارگر؛ اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شد با همکاری فدراسیون ورزش کارگری و اتحادیه سراسری زنان کارگر و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، به تشکیل و ایجاد ستاد برگزاری المپیاد ورزش بانوان کارگر طبق شرح وظایف مصوب اقدام کند.
 
این مقام مسئول اظهار داشت: این ستاد موظف است تا با هماهنگی کمیته فنی و ستاد اجرایی و سایر کارگروه‌های مرتبط، مقدمات لازم را برای حضور تمام تیم‌های منتخب استان‌های کشور انجام دهد.
 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین گفت: این دومین سال متوالی است که المپیاد ورزش بانوان کارگر در سطح کشور با هدف حضور بیشتر بانوان در عرصه ورزش برگزار می‌شود که سال گذشته به میزبانی کرمان بود و امسال به میزبانی اصفهان در مجموعه ورزشی شهید بهشتی انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/م 


رقابت ۲۵۰ نفر از بانوان کارگر برگزیده در دومین المپباد ورزش بانوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار