با مخترعین ایرانی؛

استارت‌آپی که لبخند به لب کودکان بیمار می‌آورد

یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه‌ای برای کمک به کودکان بیمار شده است.

با مخترعینبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از استارت‌آپ ها سامانه ای را طراحی کرده است که در آن می‌توان آرزوی کودک بیمار را ساخت و آن را محقق کرد.

مدیر این استارتاپ در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سامانه‌ای که راه اندازی کرده است اظهار کرد: سامانه ما محفلی است که در آن می‌توان به کمک یکدیگر آرزوهای مختلفی را محقق  کرد.

وی با بیان اینکه باور داریم که می‌توان دنیای کودکان را تغییر داد گفت: ما با کمک یکدیگر به کودکانی که مبتلا به انواع بیماری‌ها همچون سرطان هستند کمک می‌کنیم تا بتوانند آرزوی خود را برآورده کنند.

سامانه‌ای که دنیای کودکان را متحول می‌کند

مدیر این  استارت‌آپ ادامه داد: اگر هریک از افراد کودکی را  می‌شناسند و دوست دارند دنیای او را عوض کنند و به او انگیزه ادامه زندگی دهند می‌توانند با ما همکاری کنند تا بتوانیم به کمک یکدیگر آرزوی این کودکان بیمار را برآورده کنیم.

وی بیان کرد: هر شخصی که می‌خواهند آرزوی یک کودکی را برآورده کند می‌تواند در این سامانه وارد شود و کمک های مادی و معنوی خود را برای ما  ارسال کند و خود در جریان امور قرار گیرد.

مدیر این  استارت‌آپیاداوری کرد: هدف ما کمک به کودکان و برآورده کردن آرزوهای آنان است و جز این هدف دیگری نداری و همه افراد می‌توانند با ما در این سامانه همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.