گشت مشترک بازرسی در شهرستان بوکان فعالیت خود را آغاز کرد

فرماندار بوکان گفت: گشت مشترک بازرسی این شهرستان که متشکل از ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف است، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جمال خسروی فرماندار شهرستان بوکان در جلسه ستاد تنظیم بازار شب عید این شهرستان، طی سخنانی در ابتدا از اقدامات صورت گرفته توسط اعضای جلسه تقدیر و تشکر نمود و گفت: خوشبختانه با تدابیری که توسط ستاد تنظیم بازار استان و شهرستان اندیشیده شده در ایام تعطیلات نوروز از نظر توزیع میوه مشکل خاصی در سطح این شهرستان وجود نخواهد داشت.

وی افزود: با توزیع سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار در نقاط مختلف سطح شهر، میوه با کیفیت مناسب به اندازه کافی در بازار موجود خواهد بود.

فرماندار شهرستان بوکان تصریح کرد: گشت مشترک بازرسی متشکل از ادارات تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف از تاریخ نهم اسفند سال جاری به صورت ویژه فعالیت خود را آغاز نموده اند و تا پایان فروردین ماه سال آتی بر نحوه توزیع و قیمت کالا‌ها در سطح بازار و همچنین ارائه خدمات مختلف نظارت خواهند نمود.

خسروی در ادامه اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز همچنین بر نحوه فعالیت جایگاه‌های سوخت، مراکز اقامتی و پذیرایی، ترمینال‌های مسافربری، دفاتر فروش بلیط، بیمارستان و درمانگاه‌ها و ادارات خدمات رسان نظارت جدی صورت خواهد گرفت.

جمال خسروی در پایان یادآور شد: شهروندان گرامی می‌توانند به صورت شبانه روز هرگونه تخلف مشهود از قبیل: گران فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم عرضه صحیح کالا، احتکار، خودداری از صدور فاکتور خرید و سایر تخلفات را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ گزارش نمایند تا در اسرع زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

جلسه ستاد تنظیم بازار شب عید با ریاست فرماندار شهرستان بوکان و حضور روسای ادارات تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون روستایی و اتاق اصناف روز پنجشنبه در سالن اجلاس فرمانداری بوکان برگزار گردید.
 
انتهای پیام/م
 

آغاز گشت مشترک بازرسی در شهرستان بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.