توقف دوباره پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه از سوی شهرداری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اگر می‌خواهیم کرمانشاه در غرب کشور یک قطب باشد باید در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خدمات برتر و سرآمد در استان انجام پذیرد.

توقف دوباره پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه از سوی شهرداریبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه،  کتابخانه مرکزی کرمانشاه را یک نماد فرهنگی  در غرب کشور دانست و بر ساخت هرچه سریعتر آن تاکید کرد و عنوان کرد: اگر می‌خواهیم کرمانشاه در غرب کشور یک قطب باشد باید در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خدمات برتر و سرآمد در استان انجام پذیرد.

وی در ادامه گفت: اگر در زمینه ارائه خدمات سرآمد نباشیم موجب پیشی گرفتن استان‌های همجوار خواهیم شد، لذا جهت قطب شدن استان کرمانشاه در منطقه نیاز به یک اراده همگانی داریم.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تقدیر از خدمات کتابخانه‌های عمومی استان، اظهار داشت: ۱۰ سال است که پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه آغاز شده، اما هنوز تمام نشده است و شهرداری موظف است که هرچه زودتر تکلیف این پروژه را روشن کند چرا که یکی از وظایف اصلی شهرداری ساخت مکان‌های فرهنگی در شهر است.  

الهی تبار در ادامه گفت: از نهاد کتابخانه‌های عمومی هم  انتظار داریم که برای حل مساله و تعیین تکلیف این پروژه پیگیری‌های لازم را انجام دهد.  
 
الهی تبار در پایان «طرح خانه تکانی فرهنگی در بین مردم کرمانشاه» را مطرح کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن سال نو و شروع فصل خانه تکانی در بین خانواده‌های ایرانی می‌توان با طرح خانه تکانی فرهنگی از مردم بخواهیم که کتاب‌های خود را که مورد نیازشان نیست را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند تا این نهاد فرهنگی بتواند آنرا در اختیار عموم مردم قرار دهد.
 
معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، به تعطیلی دوباره پروژه کتابخانه مرکزی توسط شهرداری کرمانشاه اشاره نمود و خواستار  شروع دوباره ساخت این پروژه مهم فرهنگی شد.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در ادامه به طرح کتابخانه گردی بمناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پرداخت و عنوان کرد: این طرح که با هدف معرفی خدمات کتابخانه‌های عمومی به مسئولین و مردم در ۱۵ کتابخانه منتخب در استان کرمانشاه در روز ۱۸ اسفندماه برگزار خواهد شد و همچنین عضویت در این روز برای عموم رایگان می‌باشد، لذا از تمام مسئولین، روسا، کارکنان و عموم مردم دعوت می‌کنیم در این روز به کتابخانه‌های عمومی منتخب استان مراجعه نمایند.

 

انتهای  پیام/ز


 
عضویت رایگان  کتابخانه های استان کرمانشاه در 18 اسفند ماه 

برچسب ها: کتاب ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.