فرمانده مرزبانی کشور گفت:با توجه به شرایط اقلیمی مشترک با ترکمنستان، آماده سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت با این کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،سردار قاسم رضایی ظهر امروز در همایش انقلاب مرز‌ها با موضوع صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی در نقطه صفر مرزی اینچه‌برون به صورت ارتباط تلفنی مستقیم گفت: مرزنشینان و مردم خوب ترکمن در نواحی مرزی  نسبت به فرمایشات و تبعیت مقام معظم رهبری نگاه والایی دارند و همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعال داشتند.

وی افزود: مرزنشینان و مردم نواحی مرزی استان گلستان بهترین مرزیاران ما بوده و به عنوان فرمانده یگان احتیاط مرز همکاری و تعامل خوبی با مرزبابان دارند.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به حضور خود در زمان تحویل سال ۹۵ در نقطه صفر مرزی اینچه برون بیان کرد: بنده در زمان سال تحویل میهمان مردم خوب این خطه بودم و نگاه وحدت‌بخش آن در زندگی و حفاظت از مرز‌های این منطقه بسیار ارزشمند بوده و همواره به عنوان الگو از آن یاد می‌شود.

نقش علمای اهل سنت در تحکیم وحدت

وی ادامه داد: علمای اهل سنت در این منطقه که نقش موثری در تحکیم وحدت دارند تعامل خوبی با فرماندهان مرزبانی استان و شهرستان و مرزبابان مناطق مرزی دارند که جای تقدیر دارد.

سردار رضایی گفت: خوشبختانه ارتباط ما با مرزبانان کشور همسایه از طریق استان گلستان مانند ترکمنستان بسیار خوب است و با توجه به شرایط اقلیمی و سرزمینی تقریبا مشترک با کشور ترکمنستان آمادگی سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه کشاووزی و صنعت با این کشور در مناطق مرزی هستیم.

وی یادآور شد: با توجه به شعار مقام معظم رهبری " من یک انقلابی هستم" مرزبابان ما با تبعیت از نگاه بلند رهبر معظم انقلاب این شعار را سرلوحه خود قرار داده و با سر دادن شعار من یک انقلابی هستم مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.