صعود سخت زمستانی ۱۰۰ کوهنورد استان مرکزی به قله گایکان

۱۰۰ کوهنورد استان مرکزی برای گرامیداشت میلاد دو نور در برف وکولاک به قله گایکان صعود کردند.

صعود سخت زمستانی ۱۰۰ کوهنورد استان مرکزی به قله گایکانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،تور کوهنوردی گرامیداشت میلاد دونور برگزار شد و در این تور ۱۰۰ کوهنورد استان مرکزی در هوایی برفی و کولاکی به قله سه هزار و ۲۰۰ متری کوه گایکان روستای دهنو شهرستان خمین صعود کردند.

رضایی رئیس هئیت کوهنوردی استان مرکزی در حاشیه این تور در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:این کوهنوردان که اعضای باشگاه کوهنوردی استان هستند، در یک صعود سخت زمستانی با وجود بارش برف و کولاک شدید بیش از ۳ ساعت کوهپیمایی کردند.

رضایی افرود: کوهنوردان استان مرکزی که سابقه و مهارت صعود‌های پرخطر زمستانی را دارند، از مسیر روستای دهنو بخش مرکزی خمین دمای منفی ۱۰ درجه سانتی گراد با وجود وزش باد با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت به قله کوه گایکان صعود کردند.

وی با بیان اینکه این کوهپیمایی زمستانی تجربه‌ای متفاوت برای کوهنوردان استان مرکزی به شمار می‌رود، اضافه کرد: این کوهنوردان در سلامت کامل، ارتفاعات برفی کوه را با وجود کولاک پیمودند و پس از اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله، فرود خود را آغاز کردند.

انتهای پیام / ج

صعود ۱۰۰ کوهنورد استان مرکزی در برف وکولاک به قله گایکان

برچسب ها: عکس ورزشی ، کوهنوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.