مدارس کدام استان‌ها فردا شنبه ۱۱ اسفند تعطیل است؟

بارش برف و برودت دما موجب تعطیلی برخی از مدارس در کشور شد.

مدارس کدام استان‌ها فردا شنبه ۲۷ بهمن ماه تعطیل است؟به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ،  در پی بارش برف و برودت هوا و بنا به تصمیم اداره کل آموزش وپرورش ، فردا شنبه ۱۱ اسفند ماه  تعدادی از مدارس استان‌ها در کشور به شرح ذیل تعطیل اعلام شد.

استان فارس

 مدارس شهرستان سپیدان استان فارس به دلیل بارش برف و یخ زدگی فردا تعطیل است.

استان لرستان 

بنا بر اعلام  اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش لرستان، تمامی مدارس نوبت صبح و عصر آموزش و پرورش ززوماهرو فردا تعطیل هستند.

همچنین فعالیت آموزشی تمام مدارس نوبت صبح شهرستان‌های ازنا و الیگودرز نیز فردا به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

استان چهارمحال و بختیاری 

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: همه مدارس در شهرستان‌های کوهرنگ، بن، اردل، فارسان و منطقه لاران در نوبت صبح تعطیل است.

استان سیستان و بلوچستان

سرپرست فرمانداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: به علت تداوم شدت بارش باران و شرایط نامساعد جوی  در زاهدان و سیلابی شدن و آبگرفتگی معابر  ، فردا شنبه تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی؛متوسطه اول  شیفت صبح  زاهدان تعطیل اعلام شد.

با توجه به تداوم و شدت بارندگی در خاش (سیستان و بلوچستان)و نیز وزش تند باد و شرایط نامساعد جوی تمامی مدارس شیفت صبح این شهرستان فردا تعطیل است.

رییس ستاد بحران دلگان گفت: پیرو تشکیل جلسه ستاد بحران شهرستان و باتوجه به بارندگی وطغیان رودخانه ها وقطع برخی راههای مواصلاتی در شهرستان و مسیر ایاب وذهاب دانش آموزان، مدارس شیفت صبح فردا در تمامی مقاطع در شهرستان دلگان تعطیل است.

استان کرمانشاه

به دلیل کاهش دمای هوا، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی مدارس ۳شهرستان و یک شهر خبر داد. 

در این اطلاعیه آمده است که «به اطلاع فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای محترم می رساند بنا به تصمیم مدیریت ستاد بحران استان کرمانشاه در پی بارش رحمت الهی و برودت هوا، مدارس شهرستان های زیر به در نوبت صبح فردا شنبه تعطیل خواهد بود:

شهرستان پاوه : همه مقاطع تحصیلی
شهرستان ثلاث باباجانی (به استثنای بخش ازگله )پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول.
پشهرستان دالاهو:  پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول.
شهر سرمست : پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول.»

انتهای پیام/ف

اطلاعیه تعطیلی مدارس در برخی استان‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
خوش بحال مردم استانایی که برف میاد؛ما که امسال تو تهران برف ندیدیم:-\ :-\