آقاجانپور: هر توپی که به دست برخورد می‌کند پنالتی محسوب نمی‌شود

بازیکن تیم پدیده شهر خودرو گفت: در صحنه‌ای که توپ به من برخورد کرد دستانم در بدنم جمع شده بود و داور در این صحنه به من نزدیک بود.

آقاجانپور: هر توپی که به دست برخورد می کند پنالتی محسو نمی شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد آقاجانپور بازیکن تیم پدیده شهر خودرو پس از دیدار مقابل پیکان تهران در لیگ برتر بیان کرد: هر توپی که به دست بازیکن بر خورد می کند خطا محسوب نمی شود. دستان من درصحنه ای که توپ برخورد کرد کاملا بسته بود و داور نیز تشخیص داد که پنالتی نیست. دست من در بدنم جمع شده بود وقتی دستم را جمع کردم دیگر پنالتی محسوب نمی شود و داور در این صحنه به من نزدیک بود.

او در ادامه افزود: من صحنه ی گل را در رختکن مشاهده کردم و گل هیچگونه مشکلی نداشت و این دومین باری است که در بازی خارج از خانه گل ما را نمی پذیرند. ما مدعی قهرمانی هستیم و چنین اتفاقاتی به ضرر تیم ما است، در بازی مقابل صنعت نفت نیز گل ما مردود و آفساید اعلام شد. 

او درباره تیم ملی امید اظهار کرد: تیم ملی امید بازی های مقدماتی المپیک را پیش رو دارد و از هر گروه یک تیم صعود می کند. گل محمدی سرمربی تیم پدیده شهر خودرو سازی صد درصد با تیم ملی امید همکاری خواهد کرد و قرار شد بین باشگاه و تیم ملی تعاملی برقرار شود.


بیشتربخوانید:

امامعلی: تیم پیکان رتبه خوبی در پایان فصل کسب می‌کند

حمیداوی: بدهی‌های تیم پدیده شهر خودرو پرداخت شده است

نیازمند: تیم پیکان برای برد وارد زمین شده بود


انتهای پیام/

اظهارات آقاجانپور پس از تساوی مقابل تیم پیکان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار