عواقب حقوقی اقدام فرهاد مجیدی مقابل پلیس/ وکیل پایه‌یک دادگستری پاسخ می‌دهد+ جزئیات

وکیل پایه‌یک دادگستری درباره اینکه برخورد نامناسب بازیکن سابق تیم استقلال تهران با پلیس چقدر ممکن بود برایش گران تمام شود، توضیحاتی ارائه داد.

عواقب احتمالی اقدام فرهاد مجیدی مقابل پلیس/ وکیل پایه‌یک دادگستری پاسخ می‌دهد+ جزئیاتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول کوهپایه زاده وکیل پایه‌یک دادگستری  با اشاره به رفتار یک فوتبالیست در مقابل مامور پلیس اظهار کرد: بر اساس آنچه در فضای مجازی منتشرشده است ظاهراً این بازیکن فوتبال سرعت غیرمجاز داشته و مدرکی هم به همراه نداشته و یا ارائه نداده است و همچنین در برابر درخواست انجام تست الکل مقاومت می‌کند که این امر به لحاظ قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی قطعاً خلاف محسوب می‌شود و جرائم مقرر خودش را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه افرادی می‌گویند این بازیکن نشر اکاذیب کرده و یا اقدام به تشویش اذهان عمومی کرده است، گفت: بر اساس قوانین و مقررات کیفری موضوعه این قضیه و آنچه ما در فضای مجازی دیدم، شامل وصف کیفری نشر اکاذیب نمی‌شود. چراکه آنچه اتفاق افتاده است در واقع به‌صورت تصویری بوده و صرفاً این بازیکن وقایع را منتشر کرده و کذبی رخ نداده است.

کوهپایه زاده تصریح کرد: عملکرد این بازیکن و آنچه اتفاق افتاده است می‌تواند مشمول ماده ۶۰۷ قانون تعزیرات از مجموعه قانون مجازات اسلامی باشد.

وی با اشاره به ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی گفت: این ماده‌قانونی در خصوص تمرد نسبت به مأمورین دولت است و بیان می‌دارد که هرگونه حمله یا مقاومتی که با علم و آگاهی نسبت به مأمورین دولت در حین انجام‌وظیفه آنان به عمل آید تمرد محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:«خشم و هیاهو» با شرکت فرهاد، منشا و حقیقی/ دنیای فوتبال یا فیلم رزمی؟


این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: آنچه ماحصل مشاهدات ما از این فیلم است به نظر می‌رسد مأمور راهنمایی و رانندگی خواستار انجام تست الکل است و فرد مورد نظر از انجام این درخواست قانونی امتناع و تمرد می‌کند.

کوهپایه زاده یادآور شد: این مقاومت که با علم و آگاهی نسبت به مأمور دولت و در حین انجام‌وظیفه آن مأمور انجام‌شده مصداق بارز تمرد محسوب می‌شود که قانون‌گذار در این خصوص از سه ماه تا یک سال حبس مجازات در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: از آنجاکه این عمل می‌تواند در واقع تخلفی از تعهدات منشور اخلاقی بازیکنان فوتبال هم محسوب شود، مراجع نظارتی ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی می‌توانند ورود کنند و موضوع را بررسی کنند و در صورت احراز تخلف درواقع بر اساس مقررات مربوطه اعمال قانون کنند و مجازات لازم را در نظر بگیرند.

کوهپایه زاده با اشاره به تأثیر رفتار افراد مشهور در جامعه بر هواداران آن‌ها گفت: فارغ از بحث‌های حقوقی و قانونی موضوع این است که افرادی که در جامعه ما به لحاظ موقعیتی که دارند موردتوجه بیشتری قرار می‌گیرند، این افراد بایستی درواقع در رفتار و اعمال و برخوردشان مراقبت بیشتری داشته باشند، چراکه تعداد بسیاری از نوجوانان و جوانان ما به‌هرحال این افراد را برای خودشان به‌عنوان الگو انتخاب کردند و از این دوستان الگوبرداری خواهند کرد.

این حقوقدان بیان کرد: این قضیه و قرار گرفتن در این موقعیت حساس و ممتاز ضمن بهره‌مندی از امتیازات فراوانی که دارد، می‌طلبد که افرادی که در این موقعیت حساس و خاص اجتماعی قرار گرفتند با دقت و تأمل و احتیاط بیشتر به دلیل تأثیر رفتار متقابل در جامعه مراقبت بیشتری بر رفتار خود داشته باشند.

وی گفت: به‌هرحال نباید احساس شود که عده‌ای از افراد تافته جدا بافته هستند و یا اینکه از یکسری مصونیت‌های قانونی برخوردار هستند و به هر نوعی که می‌خواهند می‌توانند رفتار کنند.

این وکیل دادگستری در پاسخ به اینکه آیا پلیس اجازه تست الکل را داشته یا خیر، گفت: بر اساس بند ب. ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی مصوب ۱۳۹۰ پلیس اگر قرائن و شواهدی را در اختیار داشته باشد مبنی بر اینکه راننده ممکن است در حالت عادی نباشد حالا یا الکل مصرف کرده یا مواد مخدر، قطعاً می‌تواند انجام تست الکل را از راننده طلب کند و با توجه به اینکه به‌هرحال سرعت این فرد هم بالا بوده پلیس می‌توانسته انجام تست الکل را از این بازیکن فوتبال بخواهد.

کوهپایه زاده در پایان یادآور شد: این مأمور راهنمایی و رانندگی فارغ از اینکه طرف مقابلش چه کسی است و در چه جایگاه اجتماعی قرار دارد به‌حسب وظیفه قانونی خودش و البته در چهارچوب احترام و نزاکت عمل کرده و برخورد صحیح انجام داده و قطعاً بایستی این برخورد قانونی و قاطع و البته مؤدبانه موردتقدیر و تشویق و ترفیع قرار بگیرد.

به گزارش مهر، روز گذشته یکی از بازیکنان سابق فوتبال که در حال حاضر مربی یکی از تیم‌های فوتبال لیگ برتر است، فیلمی را در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد، فیلمی که در آن مأمور راهنمایی و رانندگی خطاب به این بازیکن می‌گوید باید تست الکل دهی و مدارکت را نشان دهی و این بازیکن از این کار ممانعت می‌کند.

این بازیکن فوتبال یک متن اعتراضی را ذیل این فیلم نوشته و مدعی می‌شود که مأمور راهنمایی و رانندگی با او بدرفتار کرده است.

بااینکه فیلم کوتاه است و قبل و بعد این جریان را نشان نمی‌دهد، اما به‌سرعت در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، تعدادی از کاربران این کار (فیلم‌برداری از مأمور راهور) را کار درستی قلمداد کردند و تعدادی دیگر این کار را شایسته یک فرد معروف در عرصه ورزش ندانستند.

بعد از گذشت مدتی از انتشار این فیلم سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا می‌گوید: این بازیکن فوتبال ۱۳۰ کیلومتر سرعت داشته و مدارکی هم به همراهش نبوده است و همچنین از تست الکل ممانعت می‌کند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

ایستادگی در برابر مامور قانون چه مجازاتی دارد؟

برچسب ها: اخبار ورزشی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ف.ط.م
۱۳:۳۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
اگه اینها وامثال اینها که تو جامعه دیده میشن ویه تعدادی هم دپرشون رو گرفتن٬مجازات نشن به موقع خیانت به ما مردم عادیه...‌
Iran (Islamic Republic of)
جهانگیر
۱۰:۱۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
شرم اوره که همه شدن قاضی مملکت قانون داره هرکسی هرخلافی مرتکب بشه درهرجایگاهی که باشه بایدعواقب کاری که کرده روببینه
-
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
نبايد اجازه قانونگريزي به كسي رو داد. ميخواد آقازاده باشه يا بازيكن ملي مثل فرهاد مجيدي يا غير آن .// اين آقا هركي هست براي خودش هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
فرهاد جون آخه اینم کار بود کردی؟! چرا فیلمشو منتشر کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
نوروزی
۰۰:۱۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
احترام به قانون ومجری آن وظیفه هر شهروند متشخص است .پلیس سرباز کشور است .طبق گفته امیرالمومنین علی (ع) سرباز زینت کشور است.پس حفظ حرمت زیبایی خود یک شرافت واجب وبزرگ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
چرافیلم گرفته ومنتشرکرده این موضوع عادی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۲۳:۵۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اگر یک فرد عادی بود الان بازداشت بود. خواهشا با ایشان برخورد جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
این افسر عزیز وظیفه شناس پلیس را ترفیع و تقدیر نمایید و با او مصاحبه نمایید و این مرد از خود راضی فوتبالی را تنبیه و به جرم تخطی از قانون محاکمه نمایید. تا عدالت برقرار شود.

زنده با نظام مقدس ج.ا.ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
پول زیادی ؟؟! انسان را بی ادب می کنه؟!!!!
Germany
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
قانون باید برای همه یکسان باشد ،
Iran (Islamic Republic of)
لرستانی
۲۲:۵۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
متاسفم برای این افرادی که فوتبال کشور را نابود کردن.
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۲:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
زود قضاوت نکنین...بنده خدا تست داده...اگه دقت کنین تو فیلم داره بهش میگه واسه مشکوک بودن به مصرف الکل ازم تست گرفتی یا سرعت غیر مجاز؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فقط اعداممممم،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
آدمای بی جنبه وتازه به دوران رسیده که فکر میکنن مملکت قانون نداره وهر کاری خواستن می تونن انجام بدن حقش به شدت مجازات بشه حیف نیست نوجوانان کشورمون همچین آدمایی رو الگوی خودشون قرار بدن.
Netherlands
حسین
۲۱:۵۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
ازکوزه همان تراود که دراوست
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۲۱:۳۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اون از قائدی که زد یکیو کشت آخرشم هیچی به هیچی اون از منشأ که با تماشاچی دعوا میکنه اینم از مربی بی اخلاقشون که پول تیم‌های جنوب خلیج فارس رو به بازی تو تیم ملی ترجیح میداد بابا این شیشتقلال چی داره یه عده طرفدارشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
حقیقی خلیل زاده رادوشوویچ رو از قلم انداختی
Canada
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
بدترین جریمه رانندگی در امریکای شمالی رانندگی حین مستی .است .همه سعی میکنند وقتی در این شرایطن با تاکسی خونه ایند .چونکه جرم اش شخص را زمین گیر میکند .بروید و بخوانید
Canada
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
قانون هایی در امریکای شمالی است که اصلا با عقل جور در نمیاید ولی همه مطیع فانون اند .برای مثال اگر دزدی به خانه ایت بیاید و از نردبانی که توی خونه شما برای دزدی استفاده کند و این نردبان عیبی داشته باشد و دزد ازش بیفتدد .هزینه افتادن دزد از نردبان شکسته بعهده صاحب خانه است .وقتی دزد بهبود یافت .اونموقع بخاطر دزدی محاکمه میشه
Canada
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اگر در امریکای شمالی این اتفاق میافتاد .الان باید برایش مراسم عزا برقرار میکردم و پلیس هم یک سال مرخصی بدون حقوق میرفت .چونکه اعتقاد دارند .در این موقعیت ها پلیس تحت فشار است و بعد از کشتن طرف خاطی باید مرخصی بره
Canada
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
هر کس که فوتبالیست .دکتر .مهندس ووووو باید اول اخلاق و مرام مثل تختی وووو داشته باشد در عیر اینصورت برای جامعه خطرناک اند .چونکه از پول و موقعیت اش بر علیه مردم استفاده میکنند .اشد مجازات
لااقل توی فوتبال شاید قانون و نظم فوتبال را یاد گرفته که صد در صد مطمئن هستم متاسفانه نه .قانون گریز است
Canada
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
عواقب پول زیاد .وقتی کسی جنبه پول مفت را نداشته باشد .رفتارش اینجوری میشه .مردم هم خیلی مقصرند .زیادی این انسانهای بی جنبه را که اصلا ارزش بزرگ شدن ندارند .الکی بزرگ کرده اند .
درخت پر بار سرش فکنده است .
Canada
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
به نظر من ِباید اشد مجازات .چونکه در زمین بازی باید نظم و رعایت فانون فوتبال را یاد گرفته باشد .در اینور اب همه به قانون احترام میگذارند .چونکه میفهمند قانون برای حمایت شون امده نه بر علیه شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فکر کرده هنر کرده فیلمم میگرفته از بس ادمای بی فکر بزرگشون کردن حالا اینا جو گیر شدن میخوان همه جا به نفع اینها بشه اگر کمی حقانه فکر کنیم باید مجازاتش بیشتر از ادمای عادی هم باشه حداقل اونا که بزرگشون کردن اینا را الگوی خودشون میدوننمتاسفم برات فرهاد مجیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
پلیس جلوی کیسه را گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
قانون برای همه یکسانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
کلا از تست دادن فرار میکنه این بشر اون از دوپینگش اینم از الکل
تا کجا مقاومت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
فرهاد مجیدی به زور پول پدرش تا همین جا هم اومده وگرنه نه در استقلال و نه در تیم ملی مفید نبود .یک انسان بی خاصیت و لوس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
مجیدی کارش شده رفتن به امارات و راه به راه عکساشو گذاشتن در فصای مجازی و پز دادن
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۷:۵۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
از همه مظلوم تر در ایران نیروی انتظامی میباشد. درود بر شرف پلیس...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
ولش کنید گناه داره
Germany
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
استقلالی بی کلاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
در صورتی که رفتار اون مامور مناسب و در شان مردم باشه . که تو این مورد خاص به نظر نمیرسه رفتار مامور هم خوب بوده باشه . همه ما انسانیم زود قضاوت نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
هیچکسی نمیتونه به مامور نیروی انتظامی توهین کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
از ماست که بر ماست

وقتی هوادار و طرفدار یه شخصیتی رو الکی باد میکنند طرف دور بر میداره فکر میکنه کیه

یه نگاه به تعداد فالوئر های سلبریتیهای ایرانی بندازین.اون همه طرفدار و پیگیر باعث میشن اینا جوگیر بشن خودشونو گم کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
سلبریتی های ایرانی باید هنگام تخلف اشد مجازات رو ببینند چرا که تاثیر رفتار اوها بیشتر از یک فرد عادیه

از طرفی باید این ذهنیت تافته جدا بافته برای همه از بین بره
چه بازیگر چه سیاستمدار نماینده مجلس پزشک سرشناس ورزشکار خواننده ...هر کسی میخواد باشه
Germany
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
باید مجازات شه
Germany
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
مگه بازی ملی نداشته؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
چه ربطی داشت
Germany
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
سابق استقلال؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
هیچ شهروندی مجاز به فیلمبرداری و عکاسی از پلیس حافظت امنیت شهروندان بمنظور تضعیف نیروی انتظامی از طریق شبکه های مجازی نمیباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فرهاد مجیدی باید به شدت مجازات شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فرهاد مجیدی باید به دار مجازات اویخته شود تا درسی باشد برای همه
Iran (Islamic Republic of)
ترمز
۱۷:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
که کم یواش عزیزم خیلی تند نرو جریمه میشی ها !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
واقعا عادت کردیم به قضاوت چیزی که در اونجا حضور نداشتیم واز کل ماجرا خبر نداریم از هیچ چیز نمی ترسیم به همین راحتی بدون دلیل ومدرک حکم صادر می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
قضاوت نکن
همون فیلم رو ببین نظر شخصی بده توی دلت
Canada
ramin
۱۶:۰۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اشد مجازات را قانون باید براش اعمال کنه وگرنه بقیه هم این راهو خاهند رف. باشد ک به راه راست هدایت شود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
آدمی ک کل افتخار زندگیش بازی تو تیم درجه پنجمی راپیدوین اتریش هستش خب بایدم دنبال جلب توجه باشه...همین شفر مجیدی رو نمیشناخت.....اصن تو فوتبال روز دنیا مجیدی رو کی میشناسه.....میلاد محمدی از مجیدی معروف تره......
Latvia
ناشناس
۰۱:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
از علی کریمی بد تر نبود که ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
باید اشد مجازات بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
پلیس های ما خیلی با حوصله هستن والله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
خودتان قضاوت کنید اگه پلیس کشورهای اروپایی بود همون جا تو خیابون چه بلایی سر طرف می اورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
واقعا متاسفم که با مردان قانون اینطوری برخورد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
وقتی قانون برای همه یکسان نباشد یک فوتبالیست هیچ عبای از این کار را ندارد اما یک آدم عادی این کار میکرد در همانجا میفرستادن به زندان این پلیس باید همنجا دستبند میزد به دستایش ...
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اعدامش کنند تا آویزه ی گوش کسانی شود که به قانون احترام نمیگذارند و اعمال مجرمانه نیز انجام میدهند ایکاش اعدامش کنند و ثوابی هم بشود تا الگوی مخرب و خطرناک برای نوجوانان و جوانان در این دنیا نباشد
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۱۷:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
مطمئني بااين سيستم حكم كردنت اگه يه عده بيان توزندگي خودت تفحص كنن ويكي مثل خودت بخواد حكم صادر كنه روزي صدبارمحكوم به اعدام نميشي تا هم ثواب داشته باشه هم الگوي مخرب براي جوانان نباشي؟
به قول اين دوستمون واقعا انسانم آرزوست
فرض كن زن وبچهءفرهاد اين متن جنابعالي روبخونن به نظرت چه حس وحالي بهشون دست ميده؟دوس داري زن وبچهءخودت پدرومادرخودت همچين متني رودربارهءتوبخونن؟
اگه اشتباهي هم كرده هم پليس هم قوهءقضاييه خودشون پيگيري ميكنن نيازي نيست شما حكم صادر كني
اينجافقط حق داري نظرتو نسبت به تقبيح ياتأييد كارش بيان كني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
انسانم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فرهاد دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
بیچاره اون کسانی که دلشون را به سایه این جماعت خوش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
چرا وقتی این افراد بی سواد کم ظرفیت کاری می کنند که خلاف قانونن انقدر بزرگش میکنند که دیگه نمیشه قانون را براشون اجرا کرد رونالدو را به خاطر جرمش زندونی کردن حالا این که انگشت کوچیک اونم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۴:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
باید جلوی این خودسری ها رو بگیریم
-
ساسان
۱۴:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
خدا نکند که گدا معتبر شود ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
هیچ چیزی نیستی آقا فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
باید تنبیه بشه! فکر کرده کیه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
قوانین باید رعایت بشه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
این آقایون به خیال خودشون محبوب ادعای فرهنگ غربی رو دارن و فکر میکنن خیلی با کلاسن.
حالا من میخوام بپرسم اگه یک نفر تو آمریکا از دستور پلیس تمرد کنه پلیس چه رفتاری باهاش میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
گلوله نثارش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اعدامش کنند تا آویزه ی گوش کسانی شود که به قانون احترام نمیگذارند و اعمال مجرمانه نیز انجام میدهند ایکاش اعدامش کنند و ثوابی هم بشود تا الگوی مخرب و خطرناک برای نوجوانان و جوانان در این دنیا نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
مگه قتل کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
شما با این افکار افراطیت برو داعش ثبت نام کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
کوتاه بیا بابا حالا بخاطر شما ناراحت نشی میگیم حبس ابد بهش بدن
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۱۷:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
من به عنوان يه پرسپوليسي كه اصلا ازفرهاد خوشم نمياد برعكس اميرخانشون كه من واقعا دوسش دارم ميخوام به شماعرض كنم خواهشا مادامي كه خودت توزندگيت انقدر تخلف داري اونم تخلفاي بدترازاين براي كس ديگه حكم صادر نكن شمابااين طرزفكرت مطمئنا اگه بيان توزندگي خودت تفحص كنن باسيستم حكم دادن خودت روزي صدباربايداعدام بشي
آخه آدم انقدر خشونت طلب؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
باید مجازات اندازه کاری که کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
حيف كه پليس با عذرخواهى بموضوع خاتمه داد وگرنه بااظهار نظرعميق و عاقلانه و پيشنهاد همين يك نفرناشاس اعدام ميكردند و خدا را شكر شب عيدى خانواده مجيدى عزادار نشدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
حاصل پولهای مفت.مگه سلبریتی ها بامردم عادی چه فرقی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
در مورد افراد الگوی جامعه هم این مصداق داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
پلیس باید نماد اقتدار و قانون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
باید با همه افراد یکسان برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
نباید قضاوت کنیم ما که انجا نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
آقای وکیل لطفا مجازات جرم قدرت نمایی هم را ضافه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
تعداد پلیس های خوب زیاده اما پلیس بد هم زیاده که رفتار خوب ندارن یعنی پنجاه پنجاه هست باید رسیدگی بشه.که نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مکتوبیان
۱۴:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
چرا غیر واقعی میگی؟
بیشتر ماموران پلیس وظیفه شناس و خوش برخوردند
فقط معمولا آدم دوست نداره پلیس به تخلف او تذکر بده یا اعمال قانون کنه
Iran (Islamic Republic of)
قاضی
۱۳:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فرهاد مجیدی اعدام باید گردد. فقط اعدام...فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
همینطور علیرضا حقیقی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۱۷:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
وهمينطور هردوتاي شما
Switzerland
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
من اگه قاضی بودم همون یکسال حبس واسش می بریدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
بیچاره مردم عادی که برای این افراد هورا میکشند

پیشنهاد میکنم مجلس یک اصلاحیه قانون مخثوص افراد سرشنا س مثل آقازاده ها ..بقول معروف سلبریتیها و امثال همین بالائی . ..بنویسد و مجازات های در خور تهیه کنند .. بابا اخیرا اینگ ن آدمها خیلی شلوغش کرده اند .. انگار
همه باید در مقابل انها خاصع و بله قربان گو بشوند .. جوانان این مملکت در مقابل آمریکا و صدام سر خم نکردند
چه انتظاری دارید .. از مردم .. کم کنید این پر روئی را
شماها باید الگوی جوانان دیگر باشید ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
همه در برابر قانون یکسان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
باید مجازات شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
از نیروی انتظامی خواهشمندیم برخورد قاطع صورت بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
چی بگم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
به نظر من فرهاد مجيدي كار بدي انجام نداده ، مامور پليس بايد درست رفتار كنه
France
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
توچی سرت میشه ازقانون...قانون براهمه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فرهاد مجیدی باید به سخت ترین شکل ممکن مجازات بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
خدا رحم کنه اینم الگوی ما و جوانان ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
نباید زود قضاوت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فرهاد جان لطفا با یک عذر خواهی جانانه از پلیس و مردم شخصیت خوب و محبوب خود را پاسداری کن و دل ما را هم خوش کن حالا هر کسی ممکنه اشتباه کنه باید سریعا جبران کنه خداوند عذر خواهی را برای همین مواقع گذاشته است و ما ترا به عنوان فردی متواضع و با اخلاق می شناسیم
Germany
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اینطور افراد هیچ احترام و ارزشی پیش مردم ندارند
Iran (Islamic Republic of)
منصوره
۱۲:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
هيچکسي حق بي احترامي به پليس رو نداره اين آقا اگه ريگي به کفشش نبود تست ميداد خب
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اينا فکر ميکنن کي هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اينم نتيجه پول مفت
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
نتیجه پول های مفتی که به بعضی میدن این میشه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
متاسفانه نيروي پليس در كشور ما مظلوم واقع شده و از اقتدار لازم برخوردار نيست
پليس يعني قانون و همه بايد به دستورش احترام بگذارند،وگرنه موجب هرج و مرج در جامعه ميشه
آموزش و پرورش و رسانه ها بايد اين فرهنگ رو توي جامعه جا بندازند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
قانون از فیلم گرفتن از مامور دولت هنگام اعمال قانون انهم توسط متهم چیزی نگفته ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
باید مجازات بشه چه فرقی با افراد عادی داره
Iran (Islamic Republic of)
تاج
۱۱:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فرهاد مجیدی از شهرتش سو استفاده کرده مایی که همه زیر یک پرچم هستیم باید به قوانین احترام بگذاریم فرهاد مجیدی هم فکر میکنه کیه با این کارش ابروی خودش رو برد بره کمی فرهنگ و ادب یاد بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۱:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اگه یه روزی قدرت دست من باشه "اولین کاری که می کنم اینه که فوتبال جمع می کنم " تا صد ها هزار میلیارد پول به جیب یه عده واریز نشه. خوب حالا ما قهرمان جهان هم بشیم چه مشکلی از کشور ما حل میشه . برای مردم نون و آب میشه......
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
متاسفانه تصمیم گیران مملکت هیچ ترتیب اثری به این خواست گروهی ازمردم نمیدن .والبته اونایی که طرفدار اینگونه فوتبال هستن نه اینکه اکثریت باشند اما سروصداشون زیاده واجازه نمیدن که این فوتبال سراسر ضرر ومشکل برای مردم جمع شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
با سلام
پولی که بابت فوتبال هزینه می شود را صرف جاده سازی و اتوبان سازی کنند فوتبال به چه درد میخورد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
حالا مگه این تیمهای فوتبالی چی هستند که فشار خونشون چی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فرهاد مجیدی فکر کرده همه مثل خودش پول راحت بدست میاورند نمیدونه زحمت چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۱۷:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
تقبيح عمل فرهاد سرجاي خودش اما شماكه اين نظرته خودتم ميرفتي دنبال فوتبال مگه نميگي راحته خب توهم ميرفتي وبه راحتي پولدارميشدي
عزيزم اونم سختياشوكشيده تابه اينجارسيده حالا ادما يكيشون به شهرت ميرسه ميشه اقاتختي يكي هم ميشه اينجوري كه ظرفيتش درهمين حده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
آقای مجیدی شما چرا باید با یک پلیس وظیفه شناس که در گرما و سرما خدمت میکند اینطوری برخورد کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
یا خدا فرهاد مجیدی دیگه کیه از کجا پیداش شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
همونیه که شیث رضایی باید توربو میزد تا شاید به گرد پاش برسه آی بدو آی بدو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
مجیدی مگه کیه؟؟؟ فکر کرده کیه؟؟ همه در برابرقانون یکسانن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فقط اعدام...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۴۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
منتظر همچین کامنتی بین کامنت ها بودم دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
به نظر من همیشه باید به پلیس بگید چشم حق با شماست و هیچ وقت با پلیس مخصوصا پلیس راه بحث نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
امام جمعه یکی از استانها تخلف کرد و پلیس جریمه کرد و بعد نامه نوشت به رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اون استان و خواست از پلیس وظیفه شناس به خاطر امر به معروف و نهی از منکر تقدیر بشود. ایشون نگفت بنده امام جمعه هستم.

مقایسه کنید با این سلبرتی که با پول و عزت مردم ایران از هیچ به همه چیز رسید.
بهتر نیست که پولی را که صرف این سلبریتی های بیفرهنگ میشه را خرج آیادسازی مناطق محروم کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
افرین به امام جمعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
آقای مجیدیباید مجازات شه
Iran (Islamic Republic of)
valor
۱۱:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
آقای مجیدی به مامور پلیس توهین کرده و باید بره زندان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
همه در برابر قانون یکسان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
این بازیکن باید تمکین می کرد قانون باری همه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
درود بر اون مأمور وظيفه شناس. و اي كاش همه عزيزان نيروي انتظامي همانند اين بزرگوار انجام وظيفه كنند و برايشان بين متخلفين از لحاظ جايگاه اجتماعي و معروفيت و ... فرقي قائل نشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
بنده این فیلم را دیدم
اولا شما به چه حقی فیلم برداری میکنی ؟؟؟؟
ثانیا" از فرماندهی محترم انتظامی درخواست داریم از این افسر وظیفه شناس قدردانی کند
ثالثا" بدا به حال جامعه ای که پلیس و قانون را تضعیف کند.
۱۲