خیر بوکانی حمایت از ۲۰ یتیم را برعهده گرفت

رئیس کمیته امداد بوکان گفت: خیر بوکانی و حامی طلایی ایتام که قبل از این حامی ۲۰ نفر از ایتام بود، حمایت از ۲۰ یتیم دیگر را نیز برعهده گرفت.

قادر درویشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان در گفت  وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با اعلام اینکه امجد صالح زاده خیّر و نیکوکار بوکانی و در اقدامی خداپسندانه حمایت از ۲۰ یتیم تحت حمایت این نهاد را برعهده گرفت،گفت: این حامی طلایی ایتام، قبل از این نیز حمایت از ۲۰ یتیم را بر عهده گرفته بود و از آغاز شروع به فعالیت طرح اکرام ایتام با کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان، به طور مداوم همکاری می‌نماید و هم اکنون حامی ۴۰ نفر از ایتام بوکانی است.

قادر درویشی یادآور شد: در شهرستان بوکان تعداد ۵۹۰ یتیم و فرزند نیازمند محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که توسط ۷۷۳ حامی حمایت می‌شوند؛ این حامیان در طول ۱۱ ماه گذشته ۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت خود مساعدت نموده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان در پایان اذعان کرد: تعدادی از ایتام نیز که اخیرا تحت حمایت قرار گرفته اند، فاقد حامی هستند و از سایر خیرین و نیکوکاران درخواست می‌شود که به صف حامیان ایتام بپیوندند و حمایت از ایتام فاقد حامی را عهده دار شوند.

انتهای پیام/م
 

کمک خیر بوکانی به  ۲۰ یتیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.