طی ۵ روز گذشته؛

طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در خوزستان ۱۱۵ نفر را به دام انداخت

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری ۱۱۵ دارنده سلاح غیر مجاز در عملیات‌های پلیس، طی ۵ روز گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی در استان گفت: بیست و هشتمین مرحله طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و دستگیری عاملان تیراندازی به سوی منازل، مغازه ها، خودرو‌ها و افراد، با برنامه ریزی مناسب و ارائه راهکار‌های اجرایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ابلاغ و اجرا شد.

وی تصریح کرد: این طرح در راستای ارتقای امنیت عمومی استان اجرا شد و پلیس اطلاعات امنیت عمومی نیز با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سطح استان از ۶ تا ۱۰ اسفندماه این تعداد سلاح را کشف و ضبط و عاملان تیراندازی‌های غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کرد.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۱۹ قبضه سلاح غیرمجاز شامل ۹ قبضه سلاح جنگی و ۱۱۰ قبضه سلاح شکاری به همراه یک هزار و ۲۲۵ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

فرماندهی انتظامی خوزستان اذعان داشت: نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها جزم نموده و با افراد خاطی هرگز مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

دستگیر عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.