افتتاح کمپین پیشگیری از مصرف گل در استان مرکزی

مراسم افتتاح کمپین پیشگیری از مصرف گل در اراک برگزار شد.

افتتاح کمپین پیشگیری از مصرف گل در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کمپین پیشگیری از مصرف گل در مراسمی در در فرهنگسرای شهر اراک آغاز به کار کرد.

کیانوش امینی معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی در حاشیه مراسم افتتاحیه این کمپین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراکگفت: به منظور اگاهی بیشتر افراد بویژه جوانان و نوجوانان در جامعه کمپین پیشگیری از مصرف ماده گل از یازدهم تا هفدهم اسفندماه جاری در استان مرکزی و برای اولین بار در کشور اجرا می شود.

امینی افزود: ماده مخدر گل ماده اعتیاد آوری مخرب است که فرد را تا مرز جنون می کشاند و بعنوان دومین ماده مخدر خطرناک شناخته می شود.

وی اضافه کرد: این ماده مخدر بدلیل اسم جذاب (گل) در بین جوانان و نوجوانان و بویژه دانش آموزان و دانشجویان بسیار پرمصرف است که نیاز است آگاهی های لازم در خصوص خطرات این ماده مخدر برای این گروه سنی بازگو شود.

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: این ماده مخدر نسل جوان و کار آمد و آینده ساز کشور را نشانه گرفته است زیرا ماده مخدر گل هیچ راه درمانی ندارد و در مدت کوتاهی فرد به بیمار روانی مزمن مبتلا می شود.

اکرمی ، معاون سیاسی ، امنیتی استانداری مرکزی هم در این مراسم گفت: مواد مخدر همیشه یک عامل تهدیدکننده برای جوامع بوده اما اینبار ماده مخدر گل تهدیدی بسیار جدی است که پیشگیری و اگاه سازی افراد و خانواده ها و جوانان امری ضروری است.

انتهای پیام / ج

کمپین پیشگیری از مصرف گل در فرهنگسرای شهر اراک

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.