اتمام ساخت مسکن مددجویان زلزله زده کرمانشاه

معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور موضوع اتمام مسکن مددجویان زلزله زده و عمل به تعهدات صورت گرفته همچنین بررسی آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی را مورد بررسی قرار داد .

اتمام ساخت مسکن مددجویان زلزله زده کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، قبادی دانا معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز در ادامه سفر خود به استان کرمانشاه بازوند استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار موضوع اتمام مسکن مددجویان زلزله زده و عمل به تعهدات صورت گرفته همچنین بررسی آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

قبادی دانا در دیدار از زحمات قادری مدیرکل سابق بهزیستی تشکر کرد و گفت: رضوان مدنی عملکردی موفقی در مدیریت داشته و با وجود ایشان همچنین شرایط و شاخص‌های استان کرمانشاه در حوزه بهزیستی ارتقا می‌یابد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: کار در بهزیستی نیازمند کارتیمی همدلی و فداکاری است و تمام تلاش ما برای استان کرمانشاه عمل به تعهدات انجام شده است.

به گفته قبادی دانا، با توجه به اینکه در فصل اختصاص بودجه هستیم نیز با حمایت‌های کمیسیون تلفیق در تلاشیم بودجه سازمان را برای حمایت بیشتر از مددجویان افزایش دهیم.

 فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار بیان داشت: استان کرمانشاه به واسطه هشت سال جنگ تحمیلی مشکلات زیادی را متحمل شده و برطرف کردن ان‌ها نیازمند عزم همگانی و تعامل مشترک است .

 

انتهای پیام/د

بررسی آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی

 

برچسب ها: استانداری ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار