حبیبی: با آرامش موجود شرایط تمرینی آزادکاران مطلوب است

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: در شرایط فعلی آرامش خوبی در اردوی تیم‌های ملی حاکم است که می‌تواند اصل مهمی برای موفقیت آزادکاران باشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی حبیبی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب اظهار داشت: مرحله ششم اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا از روز ۱۳ اسفندماه آغاز می‌شود و اسامی نفرات حاضر در این اردو پس از برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: این مرحله از تمرینات تا روز ۲۶ اسفندماه در محل خانه کشتی عبداله موحد ادامه می‌یابد و اردوی بعدی ما روز‌های ۵ تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ در شهر خرم آباد برگزار می‌شود و ما تا زمان اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین یک مرحله اردوی دیگر در تهران خواهیم داشت.

حبیبی در مورد برنامه‌های تیم ملی امید نیز تصریح کرد: تمرینات تیم ملی امید برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی روسیه و قهرمانی آسیا در مغولستان از روز ۱۲ اسفندماه در خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار می‌شود و تیم جام جهانی روز ۲۳ اسفندماه راهی یاکوتسک می‌شود. ضمن اینکه تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز روز‌های ۴ و ۵ اسفندماه در اولان باتو مغولستان مسابقات خود را برگزار خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون کشتی به ویژه بنی تمیم سرپرست فدراسیون علی رغم شرایط خاص اقتصادی تلاش کرده اند تا تمامی امکانات و شرایط برای تیم‌های ملی فراهم باشد و کشتی گیران با کمترین دغدغه برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند. در شرایط فعلی آرامش خوبی بر اردوی تیم‌های ملی حاکم است که می‌تواند اصل مهمی برای موفقیت تیم‌های ملی باشد.


بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه‌های رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد

مصاف ۳ آزادکار ایران از ظهر امروز در جام دانکلوف


انتهای پیام/

صحبت‌های حبیبی درباره آخرین وضعیت تیم‌های ملی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار