مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان مطرح کرد؛

اثربخشی پروژه‌های منابع طبیعی در گرو همراهی بهره‌برداران و جوامع محلی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از اختصاص ۲۰۸میلیارد ریال اعتبار صندوق توسعه ملی به پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در استان در سال جاری خبر داد.

اثربخشی پروژه‌های منابع طبیعی در گرو همراهی بهره‌برداران و جوامع محلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علینقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در ششمین جلسه ستاد هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از اختصاص ۲۰۸میلیارد ریال اعتبار صندوق توسعه ملی به پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در سال جاری خبر داد و گفت:  پروژه صندوق توسعه ملی در سال جاری جزء اولویت‌هابه‌ خصوص  استان‌های کویری و خشک است.

وی با اشاره به اینکه جلب مشارکت جوامع محلی، بهره‌برداران و روستاییان دیگر اولویت منابع طبیعی است، افزود: اثربخشی پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری درگرو همراهی بهره‌برداران و جوامع محلی است.

حیدریان در ادامه و بااشاره به اینکه بهترین حفاظت کننده عرصه‌های منابع طبیعی خود مردم هستند که نقش اساسی وکلیدی درحفظ این مواهب الهی دارند، ابراز داشت: آموزش و مشارکت جوامع محلی و بهره‌برداران در زمره برنامه‌های اولویت‌دار سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در استان های کشور محسوب می‌شود که بهره‌گیری از تجارب موفق و بیان نتایج از زبان مردم محلی برای تأمیم و بسط مشارکت های مردمی از جمله ارکان آن است.

انتهای پیام / م

اختصاص بودجه بالغ بر۲۰۰میلیارد ریال اعتبار صندوق ملی توسعه در حوزه منابع طبیعی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار