برگزاری آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از برگزاری ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در روز جمعه ۱۷ اسفند خبر داد.

  به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مفید غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار می شود، گفت: داوطلبان از روز دوشنبه ۱۳ اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت www.hrtc.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند و در صورت اشکال و ابهام در این خصوص  اطلاعات کامل را از طریق سایت مذکور و شماره تلفن پشتیبانی اعلام شده پیگیری کنند.

وی افزود: در این آزمون ۱۲ دستگاه اجرایی استان شامل مدیریت امور اراضی، بانک ملی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل امور مالیاتی، ثبت اسناد و املاک، اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری، اداره کل حفاظت محیط زیست، شیلات، تعاون کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دارای سهمیه استخدامی هستند.

غلامی راد گفت: در این امتحان تعداد ۹۰۳۰ نفر ثبت نام کردند که تعداد ۵۱۹۷ نفر مرد و تعداد ۳۸۳۳ نفر زن هستند که در سه حوزه امتحانی در شهرستان‌های ساری، بابل و چالوس به رقابت می‌پردازند که پس از طی مراحل آزمون و مصاحبه تعداد ۹۸ نفر جذب دستگاه‌های اجرایی خواهند شد.

وی برگزاری آزمون در این سطح را در راستای عدالت محوری و شایسته سالاری عنوان کرد و گفت: فرایند جذب نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی صرفاً از طریق آزمون خواهد بود و تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان باید در این زمینه مراقبت کنند.

انتهای پیام/م

جذب نیروهای جدید در دستگاه‌های اجرایی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار