واگذاری بیش از ۵۲۸۰۰ حلقه لاستیک به ناوگان عمومی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از مرحله اول تاکنون بیش از ۵۲۸۰۰ حلقه لاستیک به ناوگان عمومی واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از اول سال جاری تاکنون ۴۳ مرحله طرح ​واگذاری لاستیک به ناوگان عمومی در سایز‌های مختلف تحویل شده است.

وی گفت : در مرحله اول با واگذاری ۶۵۴۹ حلقه از انواع سایز‌های لاستیک به ناوگان عمومی موجبات ورود این اداره کل به این موضوع فراهم گردید و تا زمان وضعیت تعادل بازار لاستیک این مهم ادامه خواهد داشت.

کرمی گفت: در همه ۴۳ مرحله واگذاری لاستیک، اولویت با وسایل نقلیه باری و مسافری باکارکرد بیشتر بوده که درطی این مدت مشغول به فعالیت و جابجایی کالا در محور‌های سراسر کشور بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خاتمه گفت: رانندگان ناوگان عمومی مسافری و باری می‌توانند با ارائه صورت وضعیت و بارنامه از طرح واگذاری لاستیک حمایتی استفاده نمایند و هم اکنون در مرحله ۴۳ واگذاری لاستیک تعداد ۸۴۲ حلقه تحویل ناوگان عمومی گردیده است ولازم به ذکر است که از مرحله اول تاکنون جمعاً ۵۲۸۲۴ حلقه لاستیک در اختیار ناوگان عمومی قرار گرفته است .

 

 

انتهای پیام/د

۴۳ مرحله طرح ​واگذاری لاستیک به ناوگان عمومی در سایز‌های مختلف تحویل شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار