استاندار اردبیل:

گردشگری سهم بالایی در ایجاد اشتغال و توسعه استان اردبیل دارد

استاندار اردبیل گفت: گردشگری استان می تواند سهم بسیاری را در ایجاد اشتغال و توسعه اردبیل ایفا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل عصر امروز در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل که در سالن جلسات شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: حوزه گردشگری استان اردبیل به عنوان یکی از مهم‌ترین و اولیت دار‌ترین موارد در توسعه استان نباید مغفول واقع شود، زیرا با توجه به پتانسیل‌های گردشگری استان اردبیل این حوزه می‌تواند سهم بسیاری را در ایجاد اشتغال و توسعه استان اردبیل ایفا کند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل جهت پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان در مطالعات آمایش استان اردبیل همکاری تنگاتنگی با مشاوران طرح داشته باشند.

استاندار اردبیل عنوان کرد:در طرح مطالعات آمایش استان اردبیل که طرحی با افق ۲۵ ساله تا ۱۴۲۴ است باید دورنمای مدنظر برای استان اردبیل تعریف شود و آمار‌های بروز دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف به مشاوران طرح ارائه شود.

بهنام جو بیان کرد: مطالعات طرح آمایش استان اردبیل می‌تواند با شناسایی نقاط ضعف موجود در استان اردبیل و ارائه راهکار‌های مناسب و علمی در راستای توسعه استان اردبیل نقش موثر و مثبتی را ایفا کند از همین رو همکاری مناسب دستگاه‌های اجرایی در اجرای بند‌های این طرح توسعه‌ای بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به حل مشکل برخی از طرح‌های سرمایه گذاری در شهرستان خلخال گفت: در شهرستان خلخال با مشکلات اشتغال و بیکاری زیاد مواجه هستیم لذا در راستای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در این شهرستان باید مشکلات طرح‌های مذکور سریعا حل شود.

انتهای پیام/ح

بررسی فاز اول طرح مطالعاتی آمایش استان اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.