حسن یزدانی، رضا یزدانی و هادی در نیمه نهایی جام دانکلوف

حسن یزدانی، رضا یزدانی و پرویز هادی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات اوزان ۸۶، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان که جزء مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود، از ظهر امروز (شنبه) در شهر روسه در حال برگزاری است که نتایج کشتی گیران کشورمان در این رقابت‌ها (تاکنون) به شرح زیر است:

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر دومینیک ابونادر دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از لبنان را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل احمد ماگامایف از بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و در دور سوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با شکست روسلان عبداله یف از روسیه راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول مقابل آبراهام کونیدو از ایتالیا با نتیجه ۱۰ بر ۶ به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۲ ماگومدگادجی نوروف از مقدونیه را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه ۹ بر یک فاتح یاشارلی از ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف والری آندریتسف دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ و برنز جهان از اوکراین می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم پرویز هادی در دور نخست میچائیل کوسوی از آمریکا را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل ژی وی دنگ از چین با نتیجه ۸ بر ۴ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هادی در این مرحله نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را ۵ بر ۲ از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.


بیشتر بخوانید:

حریف ایران با تیمی جوان در جام جهانی کشتی آزاد

حبیبی: با آرامش موجود شرایط تمرینی آزادکاران مطلوب است


انتهای پیام/

سه آزادکار ایران در نیمه نهایی جام دانکلوف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار