خریداری ۴۴ واحد مسکونی برای مددجویان همدان

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان از خریداری ۴۴ واحد مسکونی برای مدجویان این استان خبر داد.

خریداری ۴۴ واحد مسکونی برای مددجویان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمود فیضی، مدیر تأمین مهندسی و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال ۷۸ مسکن شهری با کمک‌های معوض ساخته شده است، افزود: در این زمینه ۴ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان هزینه شده است.

وی به خریداری  ۴۴ واحد مسکونی با وام‌های بلاعوض اشاره کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی ۳ میلیارد و ۱۹۷ میلیون تومان هزینه برداشته است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه ۱۰ واحد مسکن نیمه تمام روستایی نیز با ۴۹ میلیون تومان به پایان رسیده است، گفت: ۷ واحد مسکونی در مناطق غیر محروم و ۳ واحد در مناطق محروم روستایی بوده که به مددجویان تحویل داده شد.

فیضی ادامه داد: ۱۷ مسکن نیمه تمام شهری با هزینه ۴۰ میلیون تومان نیز از دیگر خدمات حوزه مسکن بوده که در ۱۱ ماهه امسال به مددجویان زیر پوشش تحویل داده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه هزینه‌های ساخت این مسکن‌ها از صدقات، زکات، تسهیلات صندوق امداد ولایت، اعتبارات دولتی، کمک‌های مبتنی بر نیاز، تسهیلات بانکی و آورده مددجویان تهیه می‌شود، گفت: در این زمینه ۱۱۵ میلیون تومان نیز برای بهسازی سرویس‌های بهداشتی در سراسر استان هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

خریداری ۷۸ مسکن شهری برای مددجویان همدان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.