هنرمندان همدانی در جشنواره بین المللی مد و لباس فجر خوش درخشیدند

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت:گروه‌های همدانی در هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر تهران خوش درخشیدند.

هنرمندان همدانی در جشنواره بین المللی مد و لباس فجر خوش درخشیدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی فیض‌منش،معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر اسفند ماه در تهران برگزار شد گفت: گروه های هنری اعزامی از استان با برخورداری از هنرمندان خوش ذوق و خلاق موفق به کسب رتبه های برتر جشنواره شدند.

وی بیان کرد: در این دوره از جشنواره گروه آمادای با حضور مرضیه کلامی، زهرا حمیدی و علی عبدالهی رتبه اول در بخش مسابقه زنده طراحی لباس اجتماع آقایان را کسب کردند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد:  در بخش مسابقه زنده طراحی لباس اجتماع بانوان هم گروه بیلوار با حضور هانیه کهوندی، فریبا منوچهری و فاطمه کهوندی موفق به کسب رتبه دوم شدند.

وی ادامه داد: گروه سوچن هم متشکل از شهره لهونی، زهرا کاشی نهنجی و فاطمه الماسی رتبه سوم در بخش مسابقه زنده طراحی عفاف و حجاب را کسب کردند.

انتهای پیام/ ش

جشنواره بین المللی مد و لباس فجر تهران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.