دستگیری قاتل جوان ۲۲ ساله در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت پس از وقوع قتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در صحنه مشاهده کردند که فردی با اسلحه شکاری در درون حیاط خانه خود ایستاده و ۲ نفر مجروح نیز در حیاط خانه قاتل بر روی زمین افتاده‌اند.

فرمانده انتظامی رشت اظهار داشت: ماموران انتظامی بلافاصله با استفاده از تکنیک‌های عملیات روانی و شگرد‌های پلیسی، ضارب ۶۳ ساله را خلع سلاح و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.

سرهنگ رمضانی با بیان اینکه ۲ مجروح ۳۵ و ۴۵ ساله که از ناحیه صورت و گردن جراحت داشتند بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، گفت: یکی از این مجروحین به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان درگذشت.

وی افزود: برابر بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد علت درگیری، اختلاف ملکی بین فرد ضارب و چند تن از همسایگانش بوده که این درگیری به داخل حیاط منزل فرد ضارب کشیده شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه متهم ۶۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، تصریح کرد: نزاع و درگیری باعث فرسایش سرمایه‌های اجتماعی و تبدیل همبستگی اجتماعی به گسست اجتماعی شده و از شهروندان خواست اختلافات خود را از طریق بزرگان، ریش‌سفیدان محلی و مبادی قانونی پیگیری کنند.

انتهای پیام/ع

شناسایی و دستگیری قاتل بعد از یک ساعت در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.