چرا اسپیلبرگ با حضور فیلم‌های «نتفلیکس» در اسکار مخالفت می‌کند؟

استیون اسپیلبرگ در پی حضور فیلم‌های شرکت نتفلیکس در اسکار، نگرانی خود را اعلام کرد.

مخالفت اسپیلبرگ با حضور فیلم‌های شرکت «نتفلیکس» در اسکاربه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، استیون اسپیلبرگ کارگردانی که در اعتراض و مخالفت با حضور فیلم‌های شرکت نتفلیکس نامی آشنا محسوب می‌شود، در جلسه بعدی مدیران آکادمی در رابطه با این مشکل و برابر بودن فیلم‌های سینمایی و فیلم‌های شبکه‌های سیال در آکادمی اسکار سخن خواهد گفت.

اسپیلبرگ به عنوان یکی از روسای آکادمی در بخش کارگردانی اعلام کرد که از اعمال تغییرات در قوانین اسکار حمایت و استقبال خواهد کرد تا دیگر محصولات نتفلیکس در اسکار شرکت نکنند.

وی تفاوت زیادی را بین فیلم‌های شبکه‌های سیال مثل نتفلیکس و فیلم‌هایی که در سینما اکران می‌شوند، قائل است. او همچنین می‌گوید زمانی که برای سخنرانی روی صحنه مراسم مدیران اسکار می‌رود، دیگران نیز در تایید سخنان وی از او حمایت کنند.

او در گذشته نیز اعلام کرده که فیلم‌های شرکت نتفلیکس باید تنها در جشنواره امی شرکت کنند، نه در مراسم بزرگی مثل اسکار. این کارگردان معتقد است که در رابطه با این موضع باید قانون خاصی در نظر گرفته شود که از نامزد شدن این فیلم‌ها جلوگیری کند.

اسپیلبرگ همچنین می گوید زمانی که شما یک فیلم تلویزیونی می‌سازید، این فیلم متعلق به تلویزیون هم خواهد بود و قطعا اگر فیلم خوبی باشد، مستحق جایزه امی است نه اسکار. نمی توانم باور کنم که فیلم‌هایی که تنها در چند سینما برای کمتر از یک هفته پخش می شوند، کیفیت لازم را برای حضور در اسکار داشته باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سینای جهان ، اسکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار