شاهرودی: امکانات اردوی تیم ملی امید بهتر شده است

مربی تیم ملی فوتبال امید گفت: بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال امید در تورنمنت قطر نگاه ویژه‌ای به وجود آمده است و شرایط امکاناتمان بهبود یافته است.

شاهرودی: امکانات اردوی تیم ملی امید بهتر شده استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شاهرودی مربی تیم می‌فوتبال امید کشورمان در مورد شرایط اردوی این تیم گفت: تیم ملی امید فوتبال کشورمان بعد از اینکه در تورنمنت قطر موفق به قهرمانی شد نگاه ویژ‌های به آن می‌شود و شرایط امکانات تیم بهتر از قبل شده است.

او در مورد اینکه بعضی از تیم‌های لیگ برتری بازیکنانشان را در تیم ملی قرارنمی دهند گفت: چند تیم لیگ برتری در جام باشگاه‌های آسیا بازی دارند و کرانچار تصمیم گرفته است به این تیم‌ها اجازه دهد بازیکنانشان را نگه دارند. مربیان تیم‌های لیگ باید به تیم ملی امید نگاه ویژه‌ای داشته باشند. شرایط این اردو که خوب است در اردوی قبلی ۲۶ نفر را دعوت کردیم، اما متاسفانه فقط ۱۰ نفر آمدند، خداراشکر اینبار تیم‌ها همکاری لازم را انجام داده اند.

شاهرودی در مورد دیدار آسیایی تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: تیم فوتبال پرسپولیس در دور قبلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توانست به فینال راه پیدا کند و توجه زیادی به این تیم می‌شود و تمام تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی این آن‌ها باز می‌کنند. پرسپولیس نسبت به فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا کار دشوارتری خواهد داشت. به مانند فصل قبل بازی به بازی باید پیش بروند و امتیازات را جمع آوری کنند.

او در مورد تیم پاختاکور گفت: به یاد دارم زمانی که خودم فوتبال بازی می‌کردم پاختاکور تیم خوبی بود وهمچنان همینطور است. اما این تیم از نظر بدنی و فیزیکی ضعیف است و از دقیقه ۵۰، ۶۰ به بعد از نظر بدنی افت می‌کند که قطعا برانکو در مورد این موضوع برنامه ریزی دارد.

شاهرودی در مورد حضور هواداران پرسپولیس گفت: بازی در تهران است و هواداران عزیز پرسپولیس به مانند یار دوازدهم همراه این تیم خواهند بود و فکر می‌کنم بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.


بیشتر بخوانید:

ترس ازبکستانی‌ها از رویارویی با ارتش سرخ آسیا

فیفا قوانین فوتبال را تغییر داد

قیمت علی رضا بیرانوند ۲ برابر شد


انتهای پیام/

صحبت های شاهرودی در مورد اردوی تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار