در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اظهار نظر تهیه‌کننده سینما درباره افزایش سرگروه‌های سینمایی

بیتا منصوری می‌گوید اضافه شدن یک یا دو سرگروه سینمایی در شرایط فعلی شرایط خودش را می‌طلبد.

اظهار نظر تهیه‌کننده سینما درباره افزایش سرگروه‌های سینماییبیتا منصوری تهیه‌کننده سینما، درباره ارزیابی خود از اضافه‌شدن سرگروه‌های سینمایی، به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به نظرم اگر قانون صحیح و محکمی درباره تعداد صدور پروانه ساخت‌ها، تولید فیلم، تعداد هفته‌های نمایش و در نظر گرفتن کف فروش در نظر گرفته شود و با توجه به بهبود اوضاع سالن‌ها، اضافه شدن یک یا دو سرگروه اتفاق خوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: البته این تصمیم‌گیری‌ها و اعمال آن باید هر سال اتفاق بیفتد؛ یعنی با توجه به شرایط موجود پروانه ساخت‌هایی صادر، فیلم‌هایی تولید و اکران شوند.

این تهیه کننده درباره نقش شورای صنفی نمایش در اکران و محافظت از قوانینی که در این زمینه وضع می‌کند، عنوان کرد: زمانی که فیلمساز و صاحب فیلم می‌تواند با رصد کردن سریع، ریز اکران همه فیلم‌ها را بیرون بیاورد؛ وظیفه شورای صنفی نمایش است که قوانین وضع شده اش را به درستی اعمال و از آن حمایت کند تا جای اعتراض و گلایه باقی نماند. اینکه هر تهیه‌کننده و دفتر پخشی بخواهد از نحوه اکران فیلمش گلایه کند و اتفاقات مثبتی پس از این اعتراض برای او رقم بخورد، درست نیست. پس اگر شورا وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و سینمادار را مکلف به اجرای قانون کند، سینمادار به خود اجازه تخلف نمی‌دهد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار