بازدید مدیرکل شبکه قزوین از لوکیشن سریال «ترامپیون»

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین به همراه جمعی از معاونان خود از مراحل ساخت سریال طنز «ترامپیون» بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: انبارلوئی مدیرکل این مرکز ضمن دیدار با عوامل ساخت مجموعه تلویزیونی «ترامپیون»، از لوکیشن و مراحل فیلمبرداری این پروژه نیز بازدید کرد.

اکبری گفت: این سریال با هدف به تصویر کشاندن نحوه درست برخورد با ناهمخوانی‌های اجتماعی در قالب قصه‌های آموزنده در شبکه قزوین تولید می‌شود.

وی اظهار داشت: قصه‌های این مجموعه طنز در بازارچه‌ای سنتی اتفاق می‌افتد، به صورتی که زندگی در بازارچه ساری و جاری است و با توجه به نوع داستان شخصیت‌های متفاوتی با خصوصیات مختلف اجتماعی به مجموعه اضافه می‌شوند و قصه‌های جدیدی را می‌سازند.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: شخصیت اصلی داستان فردی به نام تیمور است که با گریمی مشابه به ترامپ رئیس جمهور آمریکا ادبیات و رفتار‌های خاص خود را دارد و در موقعیت‌های مختلف همراه با خانواده و اطرافیانش رویداد‌ها و قصه‌های خنده دار و طنزی را به وجود می‌آورد.

اکبری افزود: سریال طنز «ترامپیون» در ۲۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای با همکاری معاونت فضای مجازی در سیمای مرکز قزوین تولید می‌شود که در ایام نوروز از شبکه قزوین تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از مراحل ساخت سریال «ترامپیون»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.