رشد ۶۳ درصدی پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی

بانک کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 8هزار میلیارد ریال تسهیلات با عاملیت بانک کشاورزی پرداخت شده است، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ قزلباش مدیر امور شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت :از  ابتدای سال جاری تا کنون بیش از هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات با عاملیت بانک کشاورزی پرداخت شده است، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از اعتبارات مهمی که از سال گذشته ابلاغ شده در حوزه اشتغال پایدار روستایی است، گفت: در این حوزه تا کنون ۳۹۳ فقره تسهیلات با مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت :بانک کشاورزی با بیشترین حجم پرداخت اعتبارات رتبه اول بین بانک‌های استان را به خود اختصاص داده است.

قزلباش افزود : در حال حاضر طرح کشتارگاه دام واقع در شهرستان خوسف با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته در حال انجام مراحل است.

وی ادامه داد: طرح گاوداری شهرستان بیرجند و سربیشه، فرآوری پسته شهرستان بشرویه، ترمینال ضبط پسته شهرستان سربیشه، شترمرغ مولد شهرستان بشرویه، مجموعه آبی هتل کوهستان و فرآوری و بسته بندی خشکبار و حبوبات شهرستان بیرجند از جمله طرح‌هایی است که از بانک کشاورزی تسهیلات دریافت کرده اند.

قزلباش افزود: در سال جاری همچنین دو هزار و ۱۵۳ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۳۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: یک هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه جبران خسارت ناشی از سرمازدگی با عاملیت بانک کشاورزی نیز ابلاغ شده که تا کنون ۹۹ درصد آن پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در سال جاری ۸۹۹ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات به ۷۱۱ بنگاه اقتصادی نیز پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ۲۰۳ فقره تسهیلات اشتغالزایی نهاد‌های حمایتی با مبلغی بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال پرداخت شده است، عنوان کرد: اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی همچون خرید تراکتور، کمباین و تجهیز و نوسازی واحد‌های دام و طیور پرداخت شده که نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشته است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: بر اساس ابلاغ اعتبار بند (خ) ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر بخشودگی سود و جرایم متقاضیان خسارت دیده تا کنون سه هزار و ۸۹۶ فقره بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال از بدهی بدهکاران تعیین تکلیف شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی علاوه بر افزایش تولیدات کشاورزی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز اقدامات زیادی انجام داده است، بیان کرد: مرکز جامع سلامت شهر مود با سرمایه گذاری بانک کشاورزی و مشارکت مجمع خیرین سلامت را اجرایی کرده ایم.

وی عنوان کرد: این پروژه با سرمایه گذاری بیش از هفت میلیارد ریال بیست و پنجم اسفندماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

قزلباش با بیان اینکه خوشبختانه طی سال‌های اخیر منابع بانک کشاورزی بر اساس اعتماد مردم روند رو به رشدی داشته است، اظهار داشت: این بانک بیش از ۱۳۵ درصد منابع خود را پرداخت کرده به صورتی که علاوه بر منابع موجود از مرکز نیز منابعی اخذ کرده است.
انتهای پیام/ک


بانک کشاورزی خراسان جنوبی رکورد زد/ پرداخت ۸ هزار میلیارد تسهیلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار