پنج هزار و ۵۶۴ دستگاه سنجش وزن در کردستان مورد آزمون قرار گرفت

مدیرکل استاندارد کردستان گفت : از ابتدای سال تاکنون پنج هزار و ۵۶۴ دستگاه سنجش اوزان سبک و سنگین در این استان مورد آزمون قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج  ، منصور لهونیان مدیرکل استاندارد کردستان با اشاره به اینکه استاندارد وسایل سنجش و توزین اجباری است، گفت: چهار هزار و ۹۸۵ دستگاه سنجش اوزان سبک و ۵۷۹ دستگاه سنجش اوزان سنگین در استان در این مدت در ارتباط با صحت عملکرد مورد آزمون قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: اطمینان از صحت عملکرد وسایل توزین مورد استفاده در تمام واحد‌های صنفی، خدماتی و واحد‌های تولیدی و توزیعی از موارد ضروری است.

مدیرکل استاندارد کردستان با بیان اینکه بعد از تایید عملکرد صحیح این دستگاه‌ها برچسب استاندارد بر روی آن‌ها نصب می‌شود، افزود: آزمون سنجش دستگاه‌های اوزان سبک و سنگین انجام شده نسبت به برنامه تعیین شده این اداره کل اختلاف چندانی نداشتند.

لهونیان از آزمون یک هزار و ۵۳ مورد نازل سوخت طی این مدت در استان خبر داد و یادآور شد: براساس برنامه تعیین شده باید ۹۵۹ مورد آزمون از نازل‌های سوخت انجام می‌شد که بیشتر از برنامه تعیین شده در این حوزه اقدام شده است.

ی تاکید کرد: طبق برنامه تعیین شده در اداره کل استاندارد استان در این مدت، ۹۰ نازل سی ان جی باید مورد آزمون قرار می‌گرفت که عملکرد اداره‌کل استاندارد استان کردستان در این مدت ۲۲۸ مورد بوده است.

انتهای پیام/ع

آزمون پنج هزار و ۵۶۴ دستگاه سنجش وزن در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.