اعضای جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اعضای جدید هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد با برگزاری انتخابات الکترونیکی، معرفی شدند.

محمدعلی نیرومند رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی شهرکرد گفت: نهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با شرکت ۲۳۰ نفر و مشارکت بیش از ۸۰ درصدی اعضا در شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در این انتخابات، در گروه بازرگانی بهنام علیخانی، شهریار حیدرپور، حبیب الله بخشی، فرج الله نجفی و سید کورش هاشمی گل سفیدی بیشترین آرا را کسب کردند.

نیرومند اضافه کرد: در گروه صنعت نیز آیت الله احمدی، بهرام الله بخشی، حسن ایزدی بروجنی، فرهاد اخوان و یوسف ابوطالبان
حداکثر آرا را بدست آوردند.

وی ادامه داد: همچنین در گروه کشاورزی مسعود ناصری بروجنی، دبیر رضایی سورشجانی و اردوان طهماسبی گندمکار و در گروه معدن شهرام زارع فارسانی و عبدالکریم کریمی فیل آبادی با حداکثر آرا عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شهرکرد شدند.

گفتنی است؛ در این انتخابات، ۳۲ داوطلب برای کسب ۱۵ کرسی در چهار بخش شامل پنج کرسی بازرگانی، پنج کرسی صنعت، سه کرسی کشاورزی و دو کرسی معدن با یکدیگر رقابت کردند.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری شعبه‌ای از اتاق ایران است که در سال ۱۳۷۵ بنا به ضرورت و با تلاش مسئولان و حمایت همه جانبه بازرگانان، صنعتگران و معدن کاران استان آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/خ

انتخابات هیئت نمایندگان اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.