مردم از عملکرد مطلوب شورای حل اختلاف رضایت دارند

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان گفت: خوشبختانه مردم از عملکرد شورای حل اختلاف رضایت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در مراسم تجلیل از بانوان مجتمع شماره 3 شورای حل اختلاف اهواز ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته مقام زن با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد مطلوب شورای حل اختلاف گفت: مردم از عملکرد مطلوب شورای حل اختلاف رضایت دارند و با توجه به مردمی بودن این نهاد و همچنین تسریع در رسیدگی پرونده ها، ترجیح می دهند که پرونده های آنان در شورای حل اختلاف حل و فصل و رسیدگی شوند.

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات اعضاء و کارکنان شورای حل اختلاف بیان کرد: اعضاء و کارکنان این نهاد مردمی خالصانه در حل و فصل مشکلات و ایجاد صلح و سازش دعاوی بین مردم گام های مؤثری بر می دارند و خوشبختانه این عزیزان در جامعه جایگاه خوبی دارند و لازم است از تلاش ها و زحمات آن ها تقدیر و تشکر نمود.

زبیدی نیا اذعان داشت: برای تحقق رضایتمندی بیشتر مردم به شورای حل اختلاف باید اجرای احکام این شورا برای تسهیل و تسریع بودن اجرای حکم تقویت شود.

در پایان این مراسم از بانوان این مجتمع به مناسبت گرامیداشت هفته مقام زن با اعطاء لوح سپاس و هدایای از آن ها تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

رضایت مردم از عملکرد مطلوب شورای حل اختلاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.